Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Czy stanie komunikacja miejska?
Nawet 20 mln zł może kosztować budżet Szczecina, jeśli miasto ugnie się pod żądaniami związkowców, którzy chcą podwyżek płac o 30 proc., w przeciwnym razie sugerują, że może dojść do strajku w komunikacji miejskiej.
wysłane przez Mareczek 5
alat57 napisał(a):
> Tak, to koło powinno się zamykać cały czas, skoro ceny mają być > zrównane do cen unijnych, muszą być zrównane również zarobki. > Nie może być tak że ceny energii, gazu i innych będą rosły w > nieskończoność a płace będą stały, bo dojdziemy (my ludzie > pracy) do ubóstwa i niedługo będziemy zarabiać tylko na chleb...(?) > Jeżeli "robol" zarobi odpowiednio to i podwyżki odpowiednio > przyjmie:)
No yo, ale starczą podwyżki na poziomie inflacji. Ewentualnie, aby nieco podnieść "klasę" starać się o podwyżki ok. 10%, ale nie 30%! Ja wiem, że do negocjacji najlepiej wyjść z wyższego pułapu, ale odniesienie do wartości realnych też jest mile widziana ;>
> Napewno bez odpowiedniego wynagrodzenia rola KM spadnie ponieważ przy > zwiększającej się ilości niewyjazdów i karania za to, dopiero > powstaje "błędne koło":)
No to też jest jeden z problemów i obie sytuacje są zagrożeniem więc należy je jakoś sensownie ograniczyć.
-- "A mi się wydaje, że na kolei będzie normalnie gdy osoby zarządzające nie będą nosić imion takich jak Władysław, Stanisław, Czesław, Józef czy Halina" - (C) głos na puszczy
> Tak, to koło powinno się zamykać cały czas, skoro ceny mają być > zrównane do cen unijnych, muszą być zrównane również zarobki. > Nie może być tak że ceny energii, gazu i innych będą rosły w > nieskończoność a płace będą stały, bo dojdziemy (my ludzie > pracy) do ubóstwa i niedługo będziemy zarabiać tylko na chleb...(?) > Jeżeli "robol" zarobi odpowiednio to i podwyżki odpowiednio > przyjmie:)
No yo, ale starczą podwyżki na poziomie inflacji. Ewentualnie, aby nieco podnieść "klasę" starać się o podwyżki ok. 10%, ale nie 30%! Ja wiem, że do negocjacji najlepiej wyjść z wyższego pułapu, ale odniesienie do wartości realnych też jest mile widziana ;>
> Napewno bez odpowiedniego wynagrodzenia rola KM spadnie ponieważ przy > zwiększającej się ilości niewyjazdów i karania za to, dopiero > powstaje "błędne koło":)
No to też jest jeden z problemów i obie sytuacje są zagrożeniem więc należy je jakoś sensownie ograniczyć.
-- "A mi się wydaje, że na kolei będzie normalnie gdy osoby zarządzające nie będą nosić imion takich jak Władysław, Stanisław, Czesław, Józef czy Halina" - (C) głos na puszczy
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids