Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Sposób na gapowicza?
Podobno nie można być ukaranym dwukrotnie za to samo przewinienie. Ale zasada ta najwyraźniej nie obowiązuje w szczecińskim Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego.
wysłane przez Phobos 17
MaK napisał(a):
> Mamy najdroższe bilety,
Przykład z ZTM Warszawa: 20-minutowy: 2 PLN (0,2 PLN taniej) 60-minutowy: 4 PLN (0,6 PLN drożej) 90-minutowy: 6 PLN (1,6 PLN drożej od naszego 120-minutowego) 24 h sieciowy: 14 PLN (5 PLN drożej) 7-dniowy sieciowy: 48 PLN (4 PLN drożej od naszego 10-dniowego)
Przykłady można mnożyć w nieskończoność, bo w całej Polsce znajdą się miasta zarówno tańsze jak i droższe. Zauważyć można nawet, że w konkretnych miastach coś jest droższe niż w Szczecinie, a coś innego tańsze. Zatem obalmy mit "w Szczecinie są najdroższe bilety", bo to już dawno nie prawda (o ile kiedykolwiek prawdą to było).
> najdroże kary
To chyba dobrze?!
> oraz najgorzej zmontowane > przesiadki.
Bzdurzysz. Teza niemożliwa ani do udowodnienia ani do obalenia. Znów można mnożyć przykłady za i przeciw.
> ZDiTM jest nie czuły na zmiany urbanistyczne miasta,
A cóż to za zmiany urbanistyczne, bo jakoś nie widzę. Stopniowo zabudowywane są kolejne wolne place. A z budujących się osiedli tylko Nad Rudzianką ma na tyle sensowną wielkość, aby puścić tam linię (co uczyniono).
> konsekwentnie > utrzymując troche bezsensowne rozkłady jazdy.
Tu masz rację - rozkłady należałoby w dość dotkliwy sposób pociąć, gdyby uwzględnić spadające przewozy...
> No i finalnie, niewyobrażalnie niska stawka za wozokm dla spółek,
Chcesz, aby zarabiały więcej, ale narzekasz na drogie bilety? Troll overflow error!
> które muszą ratować się zasłanianiem całego widoku przez > reklamy.
Bzdura. Prezes SPAD sam przyznał, że środki z reklam to niewielki ułamek przychodów. Ułamek, który pozwala kupić używkę w skali roku, ale nie na tyle duży, aby zależało od niego zbalansowanie budżetu.
> Do tego dochodzi bzdurna polityka umiejscowienia kasy za kary na ul. > Niedziałkowskiego.
A może chciałbyś jeździć np. na Głębokie? Pomijając historię z bramą, to lokalizacja jest optymalna - w centrum.
> Nie winie w tym spółek autobusowych, bo one robią co tylko mogą > dla pasażera, za te marne 5 zł z hakiem (sytuacja SPPK z przed > kilku tygodni),
Dla przypomnienia - wszyscy klaskaliśmy, kiedy SPPK tę umowę niemalże wymogło na ZDiTM, a teraz lament, że ZDiTM niedobry, bo umowa nie do negocjacji. To w SPPK nikt jej nie czytał przed podpisaniem?
-- KOMIS wersja 8? Przestałem wykluczać taką możliwość...
> Mamy najdroższe bilety,
Przykład z ZTM Warszawa: 20-minutowy: 2 PLN (0,2 PLN taniej) 60-minutowy: 4 PLN (0,6 PLN drożej) 90-minutowy: 6 PLN (1,6 PLN drożej od naszego 120-minutowego) 24 h sieciowy: 14 PLN (5 PLN drożej) 7-dniowy sieciowy: 48 PLN (4 PLN drożej od naszego 10-dniowego)
Przykłady można mnożyć w nieskończoność, bo w całej Polsce znajdą się miasta zarówno tańsze jak i droższe. Zauważyć można nawet, że w konkretnych miastach coś jest droższe niż w Szczecinie, a coś innego tańsze. Zatem obalmy mit "w Szczecinie są najdroższe bilety", bo to już dawno nie prawda (o ile kiedykolwiek prawdą to było).
> najdroże kary
To chyba dobrze?!
> oraz najgorzej zmontowane > przesiadki.
Bzdurzysz. Teza niemożliwa ani do udowodnienia ani do obalenia. Znów można mnożyć przykłady za i przeciw.
> ZDiTM jest nie czuły na zmiany urbanistyczne miasta,
A cóż to za zmiany urbanistyczne, bo jakoś nie widzę. Stopniowo zabudowywane są kolejne wolne place. A z budujących się osiedli tylko Nad Rudzianką ma na tyle sensowną wielkość, aby puścić tam linię (co uczyniono).
> konsekwentnie > utrzymując troche bezsensowne rozkłady jazdy.
Tu masz rację - rozkłady należałoby w dość dotkliwy sposób pociąć, gdyby uwzględnić spadające przewozy...
> No i finalnie, niewyobrażalnie niska stawka za wozokm dla spółek,
Chcesz, aby zarabiały więcej, ale narzekasz na drogie bilety? Troll overflow error!
> które muszą ratować się zasłanianiem całego widoku przez > reklamy.
Bzdura. Prezes SPAD sam przyznał, że środki z reklam to niewielki ułamek przychodów. Ułamek, który pozwala kupić używkę w skali roku, ale nie na tyle duży, aby zależało od niego zbalansowanie budżetu.
> Do tego dochodzi bzdurna polityka umiejscowienia kasy za kary na ul. > Niedziałkowskiego.
A może chciałbyś jeździć np. na Głębokie? Pomijając historię z bramą, to lokalizacja jest optymalna - w centrum.
> Nie winie w tym spółek autobusowych, bo one robią co tylko mogą > dla pasażera, za te marne 5 zł z hakiem (sytuacja SPPK z przed > kilku tygodni),
Dla przypomnienia - wszyscy klaskaliśmy, kiedy SPPK tę umowę niemalże wymogło na ZDiTM, a teraz lament, że ZDiTM niedobry, bo umowa nie do negocjacji. To w SPPK nikt jej nie czytał przed podpisaniem?
-- KOMIS wersja 8? Przestałem wykluczać taką możliwość...
Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Bez względu, czy z tego prawa skorzystasz - wszystko co napiszesz może być wykorzystane przeciwko tobie.