Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Sposób na gapowicza?
Podobno nie można być ukaranym dwukrotnie za to samo przewinienie. Ale zasada ta najwyraźniej nie obowiązuje w szczecińskim Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego.
wysłane przez MaK
Phobos napisał(a):
> Przykład z ZTM Warszawa: > 20-minutowy: 2 PLN (0,2 PLN taniej) > 60-minutowy: 4 PLN (0,6 PLN drożej) > 90-minutowy: 6 PLN (1,6 PLN drożej od naszego 120-minutowego) > 24 h sieciowy: 14 PLN (5 PLN drożej) > 7-dniowy sieciowy: 48 PLN (4 PLN drożej od naszego 10-dniowego)
Tu przyznaje honor.
> To chyba dobrze?!
Dobrze, jeżeli tym razem zobaczymy, że będą to kwoty ściągalne, a z ich tytułu coś się polepszy. Źle, jeżeli będzie to co jest dotychczas.
> Bzdurzysz. Teza niemożliwa ani do udowodnienia ani do obalenia. Znów > można mnożyć przykłady za i przeciw.
Zkomunikowanie na Zdrojach z osiedli Słoneczne, Majowe, Bukowe do Podjuch.
> A cóż to za zmiany urbanistyczne, bo jakoś nie widzę. Stopniowo > zabudowywane są kolejne wolne place. A z budujących się osiedli > tylko Nad Rudzianką ma na tyle sensowną wielkość, aby puścić tam > linię (co uczyniono).
Bezrzecze...
> Tu masz rację - rozkłady należałoby w dość dotkliwy sposób > pociąć, gdyby uwzględnić spadające przewozy...
Oraz wzbogacić na liniach na których jest dużo pasażerów.
> Chcesz, aby zarabiały więcej, ale narzekasz na drogie bilety?
Powoli. A jak ma się podniesienie ceny za wozo/km do podwyżki kary za jazde bez biletu, dkoro umowa jest nie negocjowalna?
> Troll overflow error!
Albo prowadzimy merytoryczną rozmowę, albo sobie ubliżamy.
> Bzdura. Prezes SPAD sam przyznał, że środki z reklam to niewielki > ułamek przychodów. Ułamek, który pozwala kupić używkę w skali > roku, ale nie na tyle duży, aby zależało od niego zbalansowanie > budżetu.
Ale jest to wpływ majątkowy z tytułu oklejania autobusów. Im większa reklama, tym większy zysk.
> A może chciałbyś jeździć np. na Głębokie? Pomijając historię z > bramą, to lokalizacja jest optymalna - w centrum.
Chodzi mi konkretnie o utrudnione dojście do kasy. ZDiTM powinno bardzo szybko zareagować na to. I nikt by nie powiedział złego słowa, a pare osób nawet by pochwaliło za szybkie działanie.
> Dla przypomnienia - wszyscy klaskaliśmy, kiedy SPPK tę umowę > niemalże wymogło na ZDiTM, a teraz lament, że ZDiTM niedobry, bo > umowa nie do negocjacji. To w SPPK nikt jej nie czytał przed > podpisaniem?
Dlaczego umowa nie zawiera paragrafu, który mówiłby o manipulacji ceny za wozo/km w przypadku zarówno wzrostu cen pali jak i jej spadku? CO się stanie (umowa na 10 lat), gdy za 7 lat cena za litr ropy sięgnie 8-9 zł / litr? A jest to dosyć prawdopodobne.
-- Jak już pisałem... teraz czas na psychiatryk...
> Przykład z ZTM Warszawa: > 20-minutowy: 2 PLN (0,2 PLN taniej) > 60-minutowy: 4 PLN (0,6 PLN drożej) > 90-minutowy: 6 PLN (1,6 PLN drożej od naszego 120-minutowego) > 24 h sieciowy: 14 PLN (5 PLN drożej) > 7-dniowy sieciowy: 48 PLN (4 PLN drożej od naszego 10-dniowego)
Tu przyznaje honor.
> To chyba dobrze?!
Dobrze, jeżeli tym razem zobaczymy, że będą to kwoty ściągalne, a z ich tytułu coś się polepszy. Źle, jeżeli będzie to co jest dotychczas.
> Bzdurzysz. Teza niemożliwa ani do udowodnienia ani do obalenia. Znów > można mnożyć przykłady za i przeciw.
Zkomunikowanie na Zdrojach z osiedli Słoneczne, Majowe, Bukowe do Podjuch.
> A cóż to za zmiany urbanistyczne, bo jakoś nie widzę. Stopniowo > zabudowywane są kolejne wolne place. A z budujących się osiedli > tylko Nad Rudzianką ma na tyle sensowną wielkość, aby puścić tam > linię (co uczyniono).
Bezrzecze...
> Tu masz rację - rozkłady należałoby w dość dotkliwy sposób > pociąć, gdyby uwzględnić spadające przewozy...
Oraz wzbogacić na liniach na których jest dużo pasażerów.
> Chcesz, aby zarabiały więcej, ale narzekasz na drogie bilety?
Powoli. A jak ma się podniesienie ceny za wozo/km do podwyżki kary za jazde bez biletu, dkoro umowa jest nie negocjowalna?
> Troll overflow error!
Albo prowadzimy merytoryczną rozmowę, albo sobie ubliżamy.
> Bzdura. Prezes SPAD sam przyznał, że środki z reklam to niewielki > ułamek przychodów. Ułamek, który pozwala kupić używkę w skali > roku, ale nie na tyle duży, aby zależało od niego zbalansowanie > budżetu.
Ale jest to wpływ majątkowy z tytułu oklejania autobusów. Im większa reklama, tym większy zysk.
> A może chciałbyś jeździć np. na Głębokie? Pomijając historię z > bramą, to lokalizacja jest optymalna - w centrum.
Chodzi mi konkretnie o utrudnione dojście do kasy. ZDiTM powinno bardzo szybko zareagować na to. I nikt by nie powiedział złego słowa, a pare osób nawet by pochwaliło za szybkie działanie.
> Dla przypomnienia - wszyscy klaskaliśmy, kiedy SPPK tę umowę > niemalże wymogło na ZDiTM, a teraz lament, że ZDiTM niedobry, bo > umowa nie do negocjacji. To w SPPK nikt jej nie czytał przed > podpisaniem?
Dlaczego umowa nie zawiera paragrafu, który mówiłby o manipulacji ceny za wozo/km w przypadku zarówno wzrostu cen pali jak i jej spadku? CO się stanie (umowa na 10 lat), gdy za 7 lat cena za litr ropy sięgnie 8-9 zł / litr? A jest to dosyć prawdopodobne.
-- Jak już pisałem... teraz czas na psychiatryk...
Re: Sposób na gapowicza?
· 15 lat temu ·
MaK