Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Etapowanie prac na Bramie Portowej
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Etapowanie prac na Bramie Portowej
Luke_Police napisał(a):
> O ile > oczywiście ZDiTM będzie zainteresowany takim taborem na linii > zastępczej. Patrząc na kryteria wieku pojazdów, Mercedesy O405G > (1989') raczej się nie kwalifikują ;).
Ale to nie ma być stała obsługa, tylko linia zastępcza, a one rządzą się innymi prawami ;) Poza tym Mercedesy są młodsze od Tatr, które będą zastępowane :)
> Jednak myślę, że problem > z taborem do obsługi linii 801 nam nie grozi, autobusów Volvo B10MA > mamy jeszcze sporo.
W weekendy może nie, ale w tygodniu, szczególnie w III etapie, to i owszem. SPAK już teraz w tygodniu ma bardzo mało sprawnych autobusów na placu, no chyba że założymy nierealną wizję, że na czas remontu wszystko będzie sprawne. SPAD ma w obsłudze Oticon, a po nowej dostawie Solarisów najgorsze egzemplarze B10MA zostały wycofane. Nie wiem jak wygląda sytuacja taborowa w SPPK, ale ich MANy po dostawie Solarisów też pożegnały się z miastem. A w takim III etapie będą linie, które będą wymagały bardzo dużej obsługi, np. 808 (gdy jeździła na trasie pl. Kościuszki - Gumieńce w szczycie potrzebne było 6 brygad, a trasa do BG jest o wiele dłuższa). Do tego dochodzi 807 (tutaj można trochę zaoszczędzić, gdy dopuści się do korzystania z "pośpiechów" np. posiadaczy sieciówek na linie zwykłe czy biletów okresowych na jedną linię tramwajową) i 823 (obsługa dworca, w poprzednim roku częstotliwość w szczycie wynosiła 6 minut, nie wiem ile to brygad). Do tego dochodzi 801 - myślisz, że na te cztery linie trzej przewoźnicy będą mieli odpowiednio dużo autobusów i kierowców? Podejrzewam, że bez pomocy kogoś z zewnątrz (może to być PKS) się nie obędzie.
-- Co się porobiło z tą krainą złą?
> O ile > oczywiście ZDiTM będzie zainteresowany takim taborem na linii > zastępczej. Patrząc na kryteria wieku pojazdów, Mercedesy O405G > (1989') raczej się nie kwalifikują ;).
Ale to nie ma być stała obsługa, tylko linia zastępcza, a one rządzą się innymi prawami ;) Poza tym Mercedesy są młodsze od Tatr, które będą zastępowane :)
> Jednak myślę, że problem > z taborem do obsługi linii 801 nam nie grozi, autobusów Volvo B10MA > mamy jeszcze sporo.
W weekendy może nie, ale w tygodniu, szczególnie w III etapie, to i owszem. SPAK już teraz w tygodniu ma bardzo mało sprawnych autobusów na placu, no chyba że założymy nierealną wizję, że na czas remontu wszystko będzie sprawne. SPAD ma w obsłudze Oticon, a po nowej dostawie Solarisów najgorsze egzemplarze B10MA zostały wycofane. Nie wiem jak wygląda sytuacja taborowa w SPPK, ale ich MANy po dostawie Solarisów też pożegnały się z miastem. A w takim III etapie będą linie, które będą wymagały bardzo dużej obsługi, np. 808 (gdy jeździła na trasie pl. Kościuszki - Gumieńce w szczycie potrzebne było 6 brygad, a trasa do BG jest o wiele dłuższa). Do tego dochodzi 807 (tutaj można trochę zaoszczędzić, gdy dopuści się do korzystania z "pośpiechów" np. posiadaczy sieciówek na linie zwykłe czy biletów okresowych na jedną linię tramwajową) i 823 (obsługa dworca, w poprzednim roku częstotliwość w szczycie wynosiła 6 minut, nie wiem ile to brygad). Do tego dochodzi 801 - myślisz, że na te cztery linie trzej przewoźnicy będą mieli odpowiednio dużo autobusów i kierowców? Podejrzewam, że bez pomocy kogoś z zewnątrz (może to być PKS) się nie obędzie.
-- Co się porobiło z tą krainą złą?
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
Re: 801
· 12 lat temu ·
mxk