Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Etapowanie prac na Bramie Portowej
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Etapowanie prac na Bramie Portowej
Luke_Police napisał(a):
> Tak, tylko jest taka jedna różnica w przeznaczeniu pojazdu. Autobusy > produkuje się na kilkanaście lat eksploatacji, a tramwaje na 30-50 > lat. To trochę inna skala wieku. 25-letnia Tatra jest w kwiecie wieku > podczas, gdy rzadko się zdarza by autobus miejski dożył w dobrej > kondycji 20 lat bez remontu/odbudowy w międzyczasie.
Toż to mówiłem z przymrużeniem oka ;)
> A co to ma do rzeczy? Linie pracownicze stanowią raptem pracę dla 2-3 > autobusów w godzinach szczytu, podczas gdy w komunikacji miejskiej > jeździ... znacznie więcej ;)
To, że w przypadku tak dużej ilości potrzebnych autobusów, każdy jest na wagę złota. A jak mówimy o "potencjale" SPAD, to nie możemy zapominać o tym, że "wypadają" mu w szczycie 3 autobusy.
-- Co się porobiło z tą krainą złą?
> Tak, tylko jest taka jedna różnica w przeznaczeniu pojazdu. Autobusy > produkuje się na kilkanaście lat eksploatacji, a tramwaje na 30-50 > lat. To trochę inna skala wieku. 25-letnia Tatra jest w kwiecie wieku > podczas, gdy rzadko się zdarza by autobus miejski dożył w dobrej > kondycji 20 lat bez remontu/odbudowy w międzyczasie.
Toż to mówiłem z przymrużeniem oka ;)
> A co to ma do rzeczy? Linie pracownicze stanowią raptem pracę dla 2-3 > autobusów w godzinach szczytu, podczas gdy w komunikacji miejskiej > jeździ... znacznie więcej ;)
To, że w przypadku tak dużej ilości potrzebnych autobusów, każdy jest na wagę złota. A jak mówimy o "potencjale" SPAD, to nie możemy zapominać o tym, że "wypadają" mu w szczycie 3 autobusy.
-- Co się porobiło z tą krainą złą?
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
Re: 801
· 12 lat temu ·
mxk