Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Etapowanie prac na Bramie Portowej
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Etapowanie prac na Bramie Portowej
Luke_Police napisał(a):
> Tego pewnie nie da się zrobić, ale wyłączenie Krzywoustego z > ruchu tramwajów to doskonała okazja, by zająć się nieco > tamtejszymi torowiskami, które niedawno były remontowane, > chodzi mi zwłaszcza o odcinek plac Kościuszki - plac > Zwycięstwa. Nie jestem specem od torów, bo to "nie moja > działka", ale spotkałem się z opinią jednego kolejarza, że > szyny ujeżdżone są tam już na tyle mocno, że jadąc > tramwajem odczuwa się spawy łączące poszczególne odcinki. > Słyszałem też, że w niemieckich zajezdniach tramwajowych > mają do tego celu specjalne szlifierki torowe służące do > wygładzania tego typu połączeń odcinków szyn.
My też kiedyś mieliśmy szlifierkę. A ręczny "flex" problemu nie załatwi chyba.
-- SPPK Police - mimo wielu, wielu, trudów istnieje już 14 lat.
> Tego pewnie nie da się zrobić, ale wyłączenie Krzywoustego z > ruchu tramwajów to doskonała okazja, by zająć się nieco > tamtejszymi torowiskami, które niedawno były remontowane, > chodzi mi zwłaszcza o odcinek plac Kościuszki - plac > Zwycięstwa. Nie jestem specem od torów, bo to "nie moja > działka", ale spotkałem się z opinią jednego kolejarza, że > szyny ujeżdżone są tam już na tyle mocno, że jadąc > tramwajem odczuwa się spawy łączące poszczególne odcinki. > Słyszałem też, że w niemieckich zajezdniach tramwajowych > mają do tego celu specjalne szlifierki torowe służące do > wygładzania tego typu połączeń odcinków szyn.
My też kiedyś mieliśmy szlifierkę. A ręczny "flex" problemu nie załatwi chyba.
-- SPPK Police - mimo wielu, wielu, trudów istnieje już 14 lat.
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.