Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Drugi etap systemu zarządzania
Na stronie ZDiTM opublikowano ogłoszenie o przetargu na wykonanie II etapu projektu "Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych".
wysłane przez Korczian
djdark napisał(a):
> Będzie czynny całą dobę? Brama Portowa to dość duże > skrzyżowanie i myślę że jeden taki wynalazek powinien stanąć > przy przystanku 7, 8, 9 i 10 w kierunku Basenu Górniczego.
Znając ZDiTM, to obecność tego punktu będzie wystarczającą wymówką. Z tym co piszesz się zgodzę, że taki automat akurat na tych peronach powinien stanąć. Najlepiej powinno być na każdej z 4 odnóg po jednym. Tyle że wracamy znowu do istnienia punktu i koło się zamyka.
A zresztą - czy jest sens, by był on czynny całą dobę? Potrzebny jest w godzinach dziennych, mniej w nocnych (kiedy bilet można kupić u kierowcy).
-- Solaris Citaro NG363-7700A to maszyna, która uszczęśliwi wszystkich.
> Będzie czynny całą dobę? Brama Portowa to dość duże > skrzyżowanie i myślę że jeden taki wynalazek powinien stanąć > przy przystanku 7, 8, 9 i 10 w kierunku Basenu Górniczego.
Znając ZDiTM, to obecność tego punktu będzie wystarczającą wymówką. Z tym co piszesz się zgodzę, że taki automat akurat na tych peronach powinien stanąć. Najlepiej powinno być na każdej z 4 odnóg po jednym. Tyle że wracamy znowu do istnienia punktu i koło się zamyka.
A zresztą - czy jest sens, by był on czynny całą dobę? Potrzebny jest w godzinach dziennych, mniej w nocnych (kiedy bilet można kupić u kierowcy).
-- Solaris Citaro NG363-7700A to maszyna, która uszczęśliwi wszystkich.
Vmax>=160 na D29-351!
Re: Ciekawostki SIWZ
· 11 lat temu ·
Korczian