Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Drugi etap systemu zarządzania
Na stronie ZDiTM opublikowano ogłoszenie o przetargu na wykonanie II etapu projektu "Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych".
wysłane przez paki
Specyfikacja przetargowa, a więc szczegółowe warunki, nie są jeszcze dostępne na stronie ZDiTM. Otwarcie ofert odbędzie się 31 stycznia 2013, a wykonawca będzie miał 14 miesięcy na zrealizowanie zadania.
Data zakończenia projektu: 2013/06/28 źródło: http://bip.um.szczecin.pl/umszczecinbip/chapter_50170.asp?soid=E1386CD875A3473A95D8FFAE503E1EAE
Pierwszy etap wdrażany jest od 2010 r., realizacja drugiego etapu przedsięwzięcia ma potrwać do 2013 r. źródło: http://www.cupt.gov.pl/?id=1015
I teraz niech ktoś mądry mi wyjaśni: w czerwcu kończy się projekt, a wykonawca Etapu II nadal będzie miał prawie rok na wykonanie elementów przetargu?
Druga sprawa: - System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej – obejmuje zakup i montaż 15 tablic przystankowej informacji pasażerskiej, przygotowanie strony internetowej dla pasażerów, instalację systemu dynamicznej informacji pasażerskiej przez SMS oraz powstanie bezprzewodowego punktu dostępu do informacji pasażerskiej; wdrożenie powyższych elementów systemu i urządzeń spowoduje zmniejszenie zagęszczenia pasażerów na przystankach. Mając dostęp do tak rozbudowanej informacji pasażerskiej o rzeczywistym czasie przyjazdu pojazdu na przystanek jak i częstotliwości kursowania, możliwym będzie pojawienie się pasażerów na przystankach o konkretnej godzinie i w odniesieniu do interesujących ich połączeń, co skróci ich wyczekiwanie a tym samym czas podróży. Źródło: http://bip.um.szczecin.pl/umszczecinbip/chapter_50170.asp?soid=E1386CD875A3473A95D8FFAE503E1EAE
Powyższy opis dotyczy etapu I, którego realizacja się zakończyła. Gdzie jest dostępny numer SMS i dlaczego nadal nie działa rzeczywisty- dynamiczny system informacji o przyjazdach pojazdów?
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Data zakończenia projektu: 2013/06/28 źródło: http://bip.um.szczecin.pl/umszczecinbip/chapter_50170.asp?soid=E1386CD875A3473A95D8FFAE503E1EAE
Pierwszy etap wdrażany jest od 2010 r., realizacja drugiego etapu przedsięwzięcia ma potrwać do 2013 r. źródło: http://www.cupt.gov.pl/?id=1015
I teraz niech ktoś mądry mi wyjaśni: w czerwcu kończy się projekt, a wykonawca Etapu II nadal będzie miał prawie rok na wykonanie elementów przetargu?
Druga sprawa: - System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej – obejmuje zakup i montaż 15 tablic przystankowej informacji pasażerskiej, przygotowanie strony internetowej dla pasażerów, instalację systemu dynamicznej informacji pasażerskiej przez SMS oraz powstanie bezprzewodowego punktu dostępu do informacji pasażerskiej; wdrożenie powyższych elementów systemu i urządzeń spowoduje zmniejszenie zagęszczenia pasażerów na przystankach. Mając dostęp do tak rozbudowanej informacji pasażerskiej o rzeczywistym czasie przyjazdu pojazdu na przystanek jak i częstotliwości kursowania, możliwym będzie pojawienie się pasażerów na przystankach o konkretnej godzinie i w odniesieniu do interesujących ich połączeń, co skróci ich wyczekiwanie a tym samym czas podróży. Źródło: http://bip.um.szczecin.pl/umszczecinbip/chapter_50170.asp?soid=E1386CD875A3473A95D8FFAE503E1EAE
Powyższy opis dotyczy etapu I, którego realizacja się zakończyła. Gdzie jest dostępny numer SMS i dlaczego nadal nie działa rzeczywisty- dynamiczny system informacji o przyjazdach pojazdów?
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Realizacja?
· 11 lat temu ·
paki