Forum

Drugi etap systemu zarządzania

Na stronie ZDiTM opublikowano ogłoszenie o przetargu na wykonanie II etapu projektu "Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych".

wysłane przez Korczian

mkubien napisał(a):

6. Informacja pasażerska w pojazdach >  > Zamówienie obejmuje montaż tablic LCD w 359 pojazdach. > Mieliśmy szansę na stworzenie porządnego systemu > informacji pasażerskiej opartego na tablicach podobnych do > tych, jakie zamontowano w najnowszych polickich MAN-ach, > czyli podłużnych "termometrach". Niestety warunki wyraźnie > mówią, że muszą to być monitory o formacie 16:9. Zatem > nie tylko nie pozbędziemy się tych beznadziejnych > monitorów, które jeżdżą w autobusach SPAK i SPAD, ale > jeszcze ich przybędzie. >  > Co ciekawe, SIWZ nic nie mówi o tablicach zewnętrznych. To > znaczy mówi, że montowane w pojazdach autokomputery powinny > je kiedyś tam w przyszłości obsługiwać. Wynika z tego, > że dotychczasowe tablice zostają, zapewne wraz z > dotychczasowymi panelami sterującymi (ale w sumie słusznie > - jakoś przecież trzeba sterować starymi kasownikami do > biletów papierowych).

To jest fragment który mnie mocno zaciekawił. Same termometry, ekrany itp. są istotne, ale mnie męczy co innego.

Będąc w Warszawie, niezależnie czy wsiadłem do autobusu MZA czy tramwaju TW, wszędzie rozbrzmiewał głos Tomasza Knapika w zapowiedziach przystanków.

Czy w Szczecinie nie można by wreszcie dokonać unifikacji zapowiedzi? Te autobusowe są znośne (pomijając te dogrywane na siłę po zmianach nazw przystanków - Klonowica Zajezdnia mym faworytem tutaj!), ale te tramwajowe momentami brzmią, jakby głośniki tonęły albo samo nagranie miało żałosną jakość. Do tego są czasami strasznie niewyraźne, że praktycznie nic nie idzie zrozumieć. Na plus można zaliczyć głos lektora, który jest miły dla ucha (zawsze zastanawiałem się, kim jest ta osoba - kiedyś słyszałem, że ktoś z Polskiego Radia Szczecin).

Coś takiego zostało zawarte w SIWZ, czy taki detal tradycyjnie został olany?

-- Solaris Citaro NG363-7700A to maszyna, która uszczęśliwi wszystkich.

Vmax>=160 na D29-351!
Re: Drugi etap systemu zarządzania · 11 lat temu · Korczian
Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · MQ
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · DAWO
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Jasiek
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · pioko17
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · MQ
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · djdark 
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Korczian
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · djdark 
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · djdark 
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Korczian
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · djdark 
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Korczian
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · djdark 
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Korczian
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Korczian
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Luke_Police 
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · DAWO
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · BatiX 
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · DAWO
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Jasiek
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Luke_Police 
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · Jasiek
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · djdark 
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · MQ
Re: Ciekawostki SIWZ · 11 lat temu · t105n 
Realizacja? · 11 lat temu · paki
Re: Realizacja? · 11 lat temu · djdark 
Re: Realizacja? · 11 lat temu · Jasiek