Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaj w częściach to eksperyment. "Zdobywamy...
- To świetne doświadczenie i sprawdzian przed ubieganiem się o fundusze unijne z nowej puli - mówi o zakupie częściowo niskopodłogowego tramwaju Krystian Wawrzyniak, prezes Tramwajów Szczecińskich.
wysłane przez paki
PawlukBoss21 napisał(a):
> 1. Wycofując wszystkie T6 na stanie zostanie tylko 14 > Moderusów Alfa, 20 Bulw oraz 12 NG/S. > Czy w ciągu 6 lat TS są w stanie np: Pomiędzy 2 wagony > Moderusów wstawić człon niskopodłogowy przemianując je > na Moderusy Beta.
Nowiuśkie wagony chcesz ciąć? Co na to Unia i dofinansowanie?
> Pomysł moim zdaniem fajny [...]
Dla mnie niepoważny, ale to chyba kwestia poglądów.
> [...] tylko co potem z bulwami i NG/S??
Na żyletki. Te wozy są tak dorżnięte, że nie wróżę im długiej kariery. A TS-y już udowodniły, że są w stanie kasować w miarę młode wagony.
> 2. Czy pan Wawrzyniak ma w planach sprowadzenie z Berlina > niskopodłogowych Adtranzów GT6??
Uparłeś się na te Adtranze. Plany a możliwość ich realizacji to dwie różne sprawy. Skąd w ogóle informacja, że Berlin chce się pozbyć NGT6? Jak na razie mają jeszcze trochę katówek w ruchu liniowym.
> 3. Skoro pętla Pomorzany nie będzie modernizowana dla > Swingów może tam będą kursować podwójne składy KT4Dt > lub nowo powstałe Bety lub Protramy??
Pętla jak pętla, po wymianie zwrotnic częstotliwość wytramwajeń znacznie spadła. Jedyny jej minus to ograniczona przepustowość. Na trasie "trójki" najgorzej jest w rejonie dworca PKP. > 5. Czy w dalszym ciągu będą modernizowane Tatry KT4Dt??
Toć prezes mówi, że chce kontynuować wymianę napędu i sterowania w KT4 :)
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
> 1. Wycofując wszystkie T6 na stanie zostanie tylko 14 > Moderusów Alfa, 20 Bulw oraz 12 NG/S. > Czy w ciągu 6 lat TS są w stanie np: Pomiędzy 2 wagony > Moderusów wstawić człon niskopodłogowy przemianując je > na Moderusy Beta.
Nowiuśkie wagony chcesz ciąć? Co na to Unia i dofinansowanie?
> Pomysł moim zdaniem fajny [...]
Dla mnie niepoważny, ale to chyba kwestia poglądów.
> [...] tylko co potem z bulwami i NG/S??
Na żyletki. Te wozy są tak dorżnięte, że nie wróżę im długiej kariery. A TS-y już udowodniły, że są w stanie kasować w miarę młode wagony.
> 2. Czy pan Wawrzyniak ma w planach sprowadzenie z Berlina > niskopodłogowych Adtranzów GT6??
Uparłeś się na te Adtranze. Plany a możliwość ich realizacji to dwie różne sprawy. Skąd w ogóle informacja, że Berlin chce się pozbyć NGT6? Jak na razie mają jeszcze trochę katówek w ruchu liniowym.
> 3. Skoro pętla Pomorzany nie będzie modernizowana dla > Swingów może tam będą kursować podwójne składy KT4Dt > lub nowo powstałe Bety lub Protramy??
Pętla jak pętla, po wymianie zwrotnic częstotliwość wytramwajeń znacznie spadła. Jedyny jej minus to ograniczona przepustowość. Na trasie "trójki" najgorzej jest w rejonie dworca PKP. > 5. Czy w dalszym ciągu będą modernizowane Tatry KT4Dt??
Toć prezes mówi, że chce kontynuować wymianę napędu i sterowania w KT4 :)
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Re: Tramwaj w częściach to eksperyment. "Zdobywamy...
· 10 lat temu ·
paki