Forum

Tramwaj w częściach to eksperyment. "Zdobywamy...

- To świetne doświadczenie i sprawdzian przed ubieganiem się o fundusze unijne z nowej puli - mówi o zakupie częściowo niskopodłogowego tramwaju Krystian Wawrzyniak, prezes Tramwajów Szczecińskich.
Nikt Cię tu nie obraża, jednocześnie pomysły "krojenia" niemalże funkiel-nówek to średni pomysł sam przyznasz. Błędem w ogóle było składanie wagonów w całości wysokopodłogowych, nie od dziś wiadomo, ile wynosi żywotność wagonu i jak długo będziemy się bujali Moderusami po mieście.

Wozy typu 105Ng/S i 105N2k/2000 "od wewnątrz" są dość mocno dorżnięte. Poza tym 105Ng/S i niektóre modernizacje ze względu na "deptanie" pedałów powodują znaczne bóle mięśni kończyn dolnych.

Co do niskich podłóg, żeby była możliwość zakupu musi pojawić się sprzedający, a z tym będzie ciężko, bo NGT6, mimo że też już swoje przejeździły, nadal spełniają spełniają założenia dostępności KM dla osób niepełnosprawnych, czego o KT4 i T6 nie można było powiedzieć. Berlin zamawiał na MŚ 2006 Flexity, stąd pojawiła się podaż Tatr, którą wykorzystał Szczecin. Poza tym jak już pisano, Europa woli dbać o tabor niż zmieniać go jak skarpetki. W 2007 roku po Budapeszcie jeździły 80-letnie wagony i nikogo to nie dziwiło :)

Tatry mają to do siebie, że powodują znaczne wibracje i hałas, jak miałem zajęcia w szpitalu na Pomorzanach w budynkach od Powstańców Wlkp, to szło oszaleć ;)

-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi

Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Re: Tramwaj w częściach to eksperyment. "Zdobywamy... · 10 lat temu · paki
Trasa · 10 lat temu · konjo 
Re: Trasa · 10 lat temu · Czarny87
Re: Trasa · 10 lat temu · Korczian
Re: Trasa · 10 lat temu · Filip94
Re: Trasa · 10 lat temu · wsad123
Re: Trasa · 10 lat temu · Czarny87
Re: Trasa · 10 lat temu · Tatra108
Re: Trasa · 10 lat temu · lukaszenko
Re: Trasa · 10 lat temu · dami3030
Re: Trasa · 10 lat temu · bartez
Re: Trasa · 10 lat temu · Wojtas066