Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaj w częściach to eksperyment. "Zdobywamy...
- To świetne doświadczenie i sprawdzian przed ubieganiem się o fundusze unijne z nowej puli - mówi o zakupie częściowo niskopodłogowego tramwaju Krystian Wawrzyniak, prezes Tramwajów Szczecińskich.
wysłane przez paki
Nikt Cię tu nie obraża, jednocześnie pomysły "krojenia" niemalże funkiel-nówek to średni pomysł sam przyznasz. Błędem w ogóle było składanie wagonów w całości wysokopodłogowych, nie od dziś wiadomo, ile wynosi żywotność wagonu i jak długo będziemy się bujali Moderusami po mieście.
Wozy typu 105Ng/S i 105N2k/2000 "od wewnątrz" są dość mocno dorżnięte. Poza tym 105Ng/S i niektóre modernizacje ze względu na "deptanie" pedałów powodują znaczne bóle mięśni kończyn dolnych.
Co do niskich podłóg, żeby była możliwość zakupu musi pojawić się sprzedający, a z tym będzie ciężko, bo NGT6, mimo że też już swoje przejeździły, nadal spełniają spełniają założenia dostępności KM dla osób niepełnosprawnych, czego o KT4 i T6 nie można było powiedzieć. Berlin zamawiał na MŚ 2006 Flexity, stąd pojawiła się podaż Tatr, którą wykorzystał Szczecin. Poza tym jak już pisano, Europa woli dbać o tabor niż zmieniać go jak skarpetki. W 2007 roku po Budapeszcie jeździły 80-letnie wagony i nikogo to nie dziwiło :)
Tatry mają to do siebie, że powodują znaczne wibracje i hałas, jak miałem zajęcia w szpitalu na Pomorzanach w budynkach od Powstańców Wlkp, to szło oszaleć ;)
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Wozy typu 105Ng/S i 105N2k/2000 "od wewnątrz" są dość mocno dorżnięte. Poza tym 105Ng/S i niektóre modernizacje ze względu na "deptanie" pedałów powodują znaczne bóle mięśni kończyn dolnych.
Co do niskich podłóg, żeby była możliwość zakupu musi pojawić się sprzedający, a z tym będzie ciężko, bo NGT6, mimo że też już swoje przejeździły, nadal spełniają spełniają założenia dostępności KM dla osób niepełnosprawnych, czego o KT4 i T6 nie można było powiedzieć. Berlin zamawiał na MŚ 2006 Flexity, stąd pojawiła się podaż Tatr, którą wykorzystał Szczecin. Poza tym jak już pisano, Europa woli dbać o tabor niż zmieniać go jak skarpetki. W 2007 roku po Budapeszcie jeździły 80-letnie wagony i nikogo to nie dziwiło :)
Tatry mają to do siebie, że powodują znaczne wibracje i hałas, jak miałem zajęcia w szpitalu na Pomorzanach w budynkach od Powstańców Wlkp, to szło oszaleć ;)
-- Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Sulcus tendinis musculi flexoris hallucis longi
Re: Tramwaj w częściach to eksperyment. "Zdobywamy...
· 10 lat temu ·
paki