Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tramwaj w częściach to eksperyment. "Zdobywamy...
- To świetne doświadczenie i sprawdzian przed ubieganiem się o fundusze unijne z nowej puli - mówi o zakupie częściowo niskopodłogowego tramwaju Krystian Wawrzyniak, prezes Tramwajów Szczecińskich.
Czarny87 napisał(a):
> Nie od dzisiaj wiadomo, że Unia w następnej perspektywie > finansowej tj. 2014-2020 będzie finansować tabor ekologiczny > czyli min. tramwaje. Plany szerokie i do realizacji pod > warunkiem, że kasa w magistracie nie będzie świeciła > pustkami.
Krzystek nie da 200 mln na stadion, więc na pewno będzie. :P
Akurat rozwój sieci tramwajowych mi się podoba (wydajniejsze niż autobusy, osobne trasy więc odpadają korki bla bla bla). Tramwaje ze wstawkami niskopodłogowymi - jak najbardziej; sprzęt na gorsze torowiska, a zarazem przyjazny niepełnosprawnym.
Ciekaw jestem jedynie "nowej trasy". Bo na tę chwilę są dwie opcje: - 26 kwietnia - Szafera przez os. Przyjaźni - al. Piastów - Mieszka I - os. Reda (bo jakoś w tramwaj na Warszewo to nie wierzę :D).
-- Vmax>=160 na D29-351!
> Nie od dzisiaj wiadomo, że Unia w następnej perspektywie > finansowej tj. 2014-2020 będzie finansować tabor ekologiczny > czyli min. tramwaje. Plany szerokie i do realizacji pod > warunkiem, że kasa w magistracie nie będzie świeciła > pustkami.
Krzystek nie da 200 mln na stadion, więc na pewno będzie. :P
Akurat rozwój sieci tramwajowych mi się podoba (wydajniejsze niż autobusy, osobne trasy więc odpadają korki bla bla bla). Tramwaje ze wstawkami niskopodłogowymi - jak najbardziej; sprzęt na gorsze torowiska, a zarazem przyjazny niepełnosprawnym.
Ciekaw jestem jedynie "nowej trasy". Bo na tę chwilę są dwie opcje: - 26 kwietnia - Szafera przez os. Przyjaźni - al. Piastów - Mieszka I - os. Reda (bo jakoś w tramwaj na Warszewo to nie wierzę :D).
-- Vmax>=160 na D29-351!
Vmax>=160 na D29-351!
Re: Trasa
· 10 lat temu ·
Korczian