Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Przystanków techniczne "dozbrajanie"
Na przystankach w Szczecinie przybędzie niebawem tablic informacyjnych, wyświetlających komunikaty o czasie przyjazdu tramwajów i autobusów. Stanie ich osiemdziesiąt, nie licząc tych zainstalowanych w pierwszym etapie wprowadzania nowinek technicznych, które w założeniu winny usprawniać funkcjonowanie komunikacji miejskiej. W wybranych miejscach projekt zakłada też montaż 30 ulicznych automatów biletowych.
wysłane przez Luke_Police 163
Jasiek napisał(a):
> Złudne twe nadzieje. To się nazywa aneksowanie terminu zadania. W > Szczecinie często spotykane.
W takim razie po co podawane jest do publicznej wiadomości, że firma, która wygrała przetarg ma czas na realizację zadania do końca sierpnia, skoro potem termin nie zostaje dotrzymany, a wykonawca nie ponosi żadnych kar z tym związanych?
> Ja tylko czekam, aż Zditm zaprezentuje > bilans korzyści po wprowadzeniu tego "cudnego" systemu, czyli co > takiego poprawiło się w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i do > czego przydał się ten system organizatorowi komunikacji miejskiej.
Ja Ci mogę już powiedzieć, co się pogorszyło. W pojazdach, w których GMV zamontowało swoje urządzenia wzrósł pobór prądu, a więc w przypadku autobusów też spalanie paliwa - przewoźnicy ponoszą większe koszty związane z działalnością, co nie jest rekompensowane stawką za wozokilometr. Dodam, że po zamontowaniu tych "zabawek" zwykle w pojeździe coś przestaje działać lub zaczyna źle działać. Ostatnio zauważyłem, że autobusie #774 zamiast zielonych lampek pozwolenia otwarcia drzwi, przy ostatnich drzwiach zapalają się czerwone... Oczywiście ma to miejsce w panelu przycisku przesuniętego do góry z powodu zabrania mu miejsca przez kasownik GMV.
-- Technik serwisu :)
> Złudne twe nadzieje. To się nazywa aneksowanie terminu zadania. W > Szczecinie często spotykane.
W takim razie po co podawane jest do publicznej wiadomości, że firma, która wygrała przetarg ma czas na realizację zadania do końca sierpnia, skoro potem termin nie zostaje dotrzymany, a wykonawca nie ponosi żadnych kar z tym związanych?
> Ja tylko czekam, aż Zditm zaprezentuje > bilans korzyści po wprowadzeniu tego "cudnego" systemu, czyli co > takiego poprawiło się w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i do > czego przydał się ten system organizatorowi komunikacji miejskiej.
Ja Ci mogę już powiedzieć, co się pogorszyło. W pojazdach, w których GMV zamontowało swoje urządzenia wzrósł pobór prądu, a więc w przypadku autobusów też spalanie paliwa - przewoźnicy ponoszą większe koszty związane z działalnością, co nie jest rekompensowane stawką za wozokilometr. Dodam, że po zamontowaniu tych "zabawek" zwykle w pojeździe coś przestaje działać lub zaczyna źle działać. Ostatnio zauważyłem, że autobusie #774 zamiast zielonych lampek pozwolenia otwarcia drzwi, przy ostatnich drzwiach zapalają się czerwone... Oczywiście ma to miejsce w panelu przycisku przesuniętego do góry z powodu zabrania mu miejsca przez kasownik GMV.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)