Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Krótko także na B
wysłane przez volvo1571
wolvo1565 napisał(a):
> bartez napisał(a):
> > Dzisiaj także na B widziałem solówkę; 1201, albo 1203. > > Kto dał SPAK-owi tyle brygad na 808?
Teraz to jeszcze pikuś, zobaczymy od 1. 10, kiedy to dojdzie brygad na 53 i 60 (2 lub 3 brygady w sumie). Wtedy to nawet solówek może zabraknąć. Dużo wozów jest na warsztacie, sprawnych solówek też jest mało. A jak ktoś się pyta czemu miejskie spółki a nie PKS, to lepiej jak pieniądze od zleceniodawcy (ZDITM - czyli miasto) idą do spółki miejskiej niż do PKS-u, który nie jest spółką miejską a i w dodatku nie posiada dobrego taboru. Autobusy SPAK musi utrzymać, więc trochę im wpadnie do kasy spółki. W tym wypadku SPAK ma najtrudniej, bo najmniej dostaje, a ich autobusy się najbardziej zużywają.
> bartez napisał(a):
> > Dzisiaj także na B widziałem solówkę; 1201, albo 1203. > > Kto dał SPAK-owi tyle brygad na 808?
Teraz to jeszcze pikuś, zobaczymy od 1. 10, kiedy to dojdzie brygad na 53 i 60 (2 lub 3 brygady w sumie). Wtedy to nawet solówek może zabraknąć. Dużo wozów jest na warsztacie, sprawnych solówek też jest mało. A jak ktoś się pyta czemu miejskie spółki a nie PKS, to lepiej jak pieniądze od zleceniodawcy (ZDITM - czyli miasto) idą do spółki miejskiej niż do PKS-u, który nie jest spółką miejską a i w dodatku nie posiada dobrego taboru. Autobusy SPAK musi utrzymać, więc trochę im wpadnie do kasy spółki. W tym wypadku SPAK ma najtrudniej, bo najmniej dostaje, a ich autobusy się najbardziej zużywają.
Re: Krótko także na B
· 6 lat temu ·
volvo1571