Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Pięć wagonów tramwajowych na sprzedaż
wysłane przez Luke_Police 163
leks napisał(a):
> W tej sprawie nie ma kompromisów. > Głęboko wierzę, że ktoś się pomylił i musi tą decyzję > czym prędzej cofnąć... > Innej opcji nie widzę. > > Ten tramwaj to kawał historii tego miasta i nie można na coś > takiego pozwolić, to jakiś absurd.
Szczerze mówiąc nie sądzę, aby się z tego wycofali. Znając mentalność jaka panuje w Tramwajach na szczeblach zarządzających, od dawna spodziewałem się, że TS-y samodzielnie i po cichu skasują ten tramwaj w tajemnicy przed wszystkimi, a potem będą udawać, że takiego tramwaju od dawna w Szczecinie nie ma i już dawno go nie było. Dlatego zdziwiony jestem, że tak po prostu jawnie wystawiono go na sprzedaż narażając się na powszechną krytykę środowisk, którym zależy na ratowaniu i historii miasta.
> Myślę, że wszyscy powinniśmy zaangażować się teraz w > nagłaśnianie tej sprawy i robienie co w naszej mocy by te > "szybkowce" ocalić dla potomności.
Jeśli wagony zostały wystawione na sprzedaż, to może się okazać, że są w znacznej mierze zdekompletowane i po prostu niesprawne. Ten złomiarz z Lubicza, który dotychczas kupował używane wagony ze Szczecina, raczej liczył czy masa poszczególnych metali zawartych w tramwaju się zgadza niż patrzył na jakąkolwiek sprawność techniczną, dlatego często urządzenia znajdujące się w środku były niezdatne do użytku i przeznaczone na odzysk wtórny miedzi, stali, aluminium czy innych metali w Lubiczu.
-- Technik serwisu :)
> W tej sprawie nie ma kompromisów. > Głęboko wierzę, że ktoś się pomylił i musi tą decyzję > czym prędzej cofnąć... > Innej opcji nie widzę. > > Ten tramwaj to kawał historii tego miasta i nie można na coś > takiego pozwolić, to jakiś absurd.
Szczerze mówiąc nie sądzę, aby się z tego wycofali. Znając mentalność jaka panuje w Tramwajach na szczeblach zarządzających, od dawna spodziewałem się, że TS-y samodzielnie i po cichu skasują ten tramwaj w tajemnicy przed wszystkimi, a potem będą udawać, że takiego tramwaju od dawna w Szczecinie nie ma i już dawno go nie było. Dlatego zdziwiony jestem, że tak po prostu jawnie wystawiono go na sprzedaż narażając się na powszechną krytykę środowisk, którym zależy na ratowaniu i historii miasta.
> Myślę, że wszyscy powinniśmy zaangażować się teraz w > nagłaśnianie tej sprawy i robienie co w naszej mocy by te > "szybkowce" ocalić dla potomności.
Jeśli wagony zostały wystawione na sprzedaż, to może się okazać, że są w znacznej mierze zdekompletowane i po prostu niesprawne. Ten złomiarz z Lubicza, który dotychczas kupował używane wagony ze Szczecina, raczej liczył czy masa poszczególnych metali zawartych w tramwaju się zgadza niż patrzył na jakąkolwiek sprawność techniczną, dlatego często urządzenia znajdujące się w środku były niezdatne do użytku i przeznaczone na odzysk wtórny miedzi, stali, aluminium czy innych metali w Lubiczu.
-- Technik serwisu :)
Technik serwisu :)