Forum

Alternator 2302

Dzisiaj o godzinie 7:55 na przystanku "Zdunowo Szpital" zauważono stojącego na światłach awaryjnych Mercedesa O530 Citaro 2302 (linia 73), w którym awarii uległ pasek PK na pierwszym alternatorze, w wyniku czego nastąpił brak ładowania oraz przestała działać pompa wody. Autobus został wkrótce odholowany do zajezdni Dąbie przez "technicznego" DAF-a 200.

wysłane przez MlodyS53 78

PrzemekW napisał(a):

> Jasiek napisał(a):

> > Zależy od pojazdu I oprogramowania autokomputera. Nasze Córki z Berlina sygnalizują brak alternatora II. Tak nawiasem mówiąc drugi alternator w Setrze S4xx jest tylko do napędu klimy. Można pół roku bez niego jeździć. Ładowanie zapewnia główny alternator. Ten zawsze jest napędzany tym samym paskiem co pompa wody. Po to żeby nie było przypadku zerwania paska pompy bez sygnalizacji u kierowcy. Wiadomo że brak ładowania I alternatora skutkuje prawdopodobnie brakiem napędu pompy wody i trzeba przerwać jazdę.

--
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.

Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.
Alternator 2302 · 6 lat temu · volvo
Re: Alternator 2302 · 6 lat temu · Luke_Police 
Re: Alternator 2302 · 6 lat temu · Mar321
Re: Alternator 2302 · 6 lat temu · PrzemekW
Re: Alternator 2302 · 6 lat temu · PrzemekW
Re: Alternator 2302 · 6 lat temu · Jasiek
Re: Alternator 2302 · 6 lat temu · PrzemekW
Re: Alternator 2302 · 5 lat temu · MlodyS53