Forum

Jakość remontów na ER

wysłane przez RaPer782

Pepe napisał(a):
1. Widziałem od kogo się tam dowiedziałeś tego i owego. Wybacz, ale jeśli ktoś takie kocopały pisze wszędzie, a nie ma do tego podstaw czyli obserwacji kilkuletniej dzień w dzień to równie dobrze może mi pisać, że kolor niebieski jest ładniejszy niż zielony.

2. Kasper napisz mi proszę kiedy zauważyłeś te 50% wykorzystania wagonów? Wówczas gdy zmodernizowane były 2 składy i jeden nie jeździł bo miał przegląd? :D Jaki miesiąc, jaki rok, jaki tydzień? Bo inaczej uznam że jesteś takim samym źródłem informacji, jak ci którzy interesują się tramwajami 2 tygodnie. Konkrety chłopie konkrety! Tyle lat już w tym siedzisz i jeszcze się nie nauczyłeś?

3. Wagony z lat 2010-12 i 2014-15 są lepsze niż rzeźbione obecnie? Wolne żarty, przytoczyć kilka przykładów?
- Ile nie jeździ już wagon 127? Widziałeś go może ostatnio?
- Ile nie jeździ już wagon 135? Jeden fartuch do zrobienia + wózek...
- Ile kurował się ostatnio 101?
- Wagon 102 umarł na linii 12 ponad miesiąc temu w środku miasta, tak skutecznie że do dziś stoi;
- Skoro wagony z pierwszej transzy modernizacji są tak dobre to dlaczego od wielu lat nie można ich połączyć w składy, choć przewidziano taką możliwość? 103+104 walczono, próbowano, poprawiano. Nic, w końcu stracono cierpliwość.

4. Żeby było jasne, nie wszystko udaje się na remontówce, ale to nie jest tylko i wyłącznie kwestia umiejętności. Na to ile składów widzisz na co dzień w ruchu składa się wiele czynników, przypadkowych, planowych, zaskakujących. Ty po raz kolejny nie potrafisz tego zrozumieć. Oto kilka z nich:

- przegląd
- duże szorowanie składu
- wybita szyba
- niedziałająca wycieraczka
- konieczność naprawy oświetlenia
- zużyte obręcze
- niedziałający wyświetlacz
- uszkodzone gówniane części wielkości jednego palca, które żeby wymienić musisz rozkręcić pół pulpitu
- uszkodzona klimatyzacja motorniczego czy ogrzewanie

Jak do tego dodać brak chętnych do pracy ze względu na niewysoką płacę, covid czy też zdarzenia losowe - jest tak a nie inaczej.

Na ER jest krucho? Dowiedz się w jaki sposób funkcjonują warsztaty w innych miastach Polski i jakie śmiechy chodzą po necie, gdy opisuje się gotowe produkty z nich wychodzące. Wszędzie jest tak samo, wszędzie ludzie narzekają, wszędzie spotykają się z tymi samymi problemami.

ER pewnie daje Sobie lepiej radę niż taki Modertrans :D Chodzi Mi o ostatni temat modernizacji wagonów Protram 205WraS. Stare "budy" złomują, a nakładają kompletnie nowe. A MPK Wrocław dalej wpaja pasażerom do głów, że to wciąż ten sam Protram ;) Czytałem lat parę wstecz na stronie pewnego miłośnika KM, że większość Moderusów Alfa są to jakieś ex. dla przykładu #1019 + #1020. I tutaj nasuwa się Moje pytanie. Czy te dane są fikcyjne czy faktycznie jakaś tam część starej "budy" etcetera kratownicy została wykorzystana do wagonu typu Moderus? I tak na zakończenie. Nie ma co zarzucać ER, że słabo modernizują wagony (składy). Też nie po to pracownicy wydziału jeżdżą do Modertransu by wstąpić na herbatkę czy Lecha lecz aby szkolić się w zakresie składania tramwajów.
Jakość remontów na ER · 3 lata temu · kasper1
Re: Jakość remontów na ER · 3 lata temu · Luke_Police 
Re: Jakość remontów na ER · 3 lata temu · RaPer782
Re: Jakość remontów na ER · 3 lata temu · Luke_Police 
Re: Jakość remontów na ER · 3 lata temu · t105n