Forum

Żółto pod warsztatami

Około godziny 9:40 na ulicy Klonowica widziano wagon KT4Dt 163 udający się do Warsztatów Remontowych. Kilka minut później bramę Warsztatów opuścił wagon 169. Po prawidłowym połączeniu, w popołudniowym szczycie skład 168+169 pojawił się już na 10/3.

wysłane przez Michal 2

Pepe napisał(a):
Podwyższenie kapitału w spółce Tramwaje Szczecińskie (18 000 000 na 2021) nadal jest obecne (punkt 233) w Wieloletnim Programie Rozwoju, ale... wbrew zapowiedziom na ostatniej sesji (27 kwietnia) zdaje się nie było tego punktu. Chyba że coś przegapiłem. Reasumując, pewnie w tym roku zaczną, ale znowu oddala się to w czasie.

Żal trochę. Kolejne remonty miałyby najwiecej sensu ze wstawką niskopodłogową, jak to się robi w Niemczech, Gdańsku itd. Wtedy pojedynczy wagon bylby pełnowartościowym pojazdem, jak np. bety. Ale to już było wałkowane wielokotknie tu ...

Szczeciński SZYBKI Tramwaj może być rzeczywiście SZYBKI, tylko pod warunkiem, że nie zatrzyma się ani razu na Gdańskiej. Inaczej, wszystko zostanie po staremu...
10
Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · Michal
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · Bebe Tosiek
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · Bebe Tosiek
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782