Forum

Żółto pod warsztatami

Około godziny 9:40 na ulicy Klonowica widziano wagon KT4Dt 163 udający się do Warsztatów Remontowych. Kilka minut później bramę Warsztatów opuścił wagon 169. Po prawidłowym połączeniu, w popołudniowym szczycie skład 168+169 pojawił się już na 10/3.

wysłane przez Pepe 235

RaPer782 napisał(a):
Nie wiem nie znam się na tym, ale wydaje Mi się, że jest to zależne od funduszy. Może po prostu taniej jest złożyć tramwaj (w sumie) od podstaw niż tylko człon niskopodłogowy? Mogę być w błędzie. "Katówki" z członem niskopodłogowym to nie jest ogólnie zły pomysł. Możesz napisać ewentualnie na Klonowica z zapytaniem o to. :)

1. Taniej znaczy, że za konkretne pieniądze można zrobić 36 wagonów, a nie np. 18.
2. Ilość załogi w Warsztatach pozwala na taką a nie inną modernizację. Jeśli to by miało być ze wstawkami to trwałoby odpowiednio dłużej, bo prace byłby bardziej złożone. I zamiast kończyć projekt w 2023 roku, to pewnie byłby to w 2026, albo i dalej.
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.
Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · Pepe
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · Bebe Tosiek
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · Bebe Tosiek
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782
Re: Żółto pod warsztatami · 2 lata temu · RaPer782