Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Kasa jest, gorzej z kierowcami. Powrót linii pospiesznej
Jest szansa na powrót linii pospiesznej A. Jeśli wszystko pójdzie po myśli miasta, autobusy rozpoczną kursowanie z początkiem roku szkolnego. Umożliwią to zmiany w budżecie miasta przyjęte na wtorkowej sesji. Nie wiadomo jednak, skąd wziąć kierowców i jakie dzielnice mogą na tym stracić.
wysłane przez Mar321 0
ciach
Kilka kwestii:
- Tylko co w zamian za pośpieszne? Przed otwarciem SST wspominano, że będzie czwarta linia na Prawobrzeże. Nici z czwartej, ścięto pośpiechy, ścięto siódemkę w szczycie, którą teraz z bólem przywrócono do starej częstotliwości na którą raczej nie będzie obsługi, by ją utrzymać.
-Tylko dwójka i pospieszne zapewniają połączenie na Plac Rodła. Przy przycięciu pospiesznych jeden tramwaj to za mało, wraca punkt 1.
-Niezrozumiała była dla mnie decyzja, wedle której kilka lat temu mając do wyboru skrócenie A i B skrócono A od odcinka, w którym przestaje ono dublować tramwaj, a pozostawiono B jadące dalej w śladzie dwójki. Patrząc na rozbudowę osiedli w stronę Polic i wieczne przepchanie 107 widać, że stare A by się tam przydało.
-To że w innych miastach komunikacja funkcjonuje "jakoś" bez pośpiesznych nie znaczy, że mamy wyzbywać się czegoś, co u nas działało od ponad 30 lat dobrze.
-Odrębną kwestią są trasy i zatrzymania. Te połączenia można by uatrkcyjnić dla skrócenia czasów przejazdu. W świetle uruchomienia Turkusowej, można spokojnie wycofać A z Jasnej i w zamian skierować je z Bukowego przez Mączną, Walecznych i Rondo Ułanów. Przy takiej trasie, można by kierować B bezpośrednio pomiędzy Wiosenną i Basenem. Krótszy przejazd = większa atrakcyjność i więcej pasażerów. Z drugiej strony, patrząc na działania miasta, komu by na tym zależało...