Barnabas/RCk napisał(a):

> Reklamy malowane na autobusach akceptuję.Natomiast > pacykarstwo reklamowe na szybach w sposób zasadniczy obniża > komfort podróżowajia!

Rzecz bezsprzeczna.

> Jadąc zdziećmi nie możnaim nic > pokazać.Przybysze spoza Szczecina nie mogą zorientować się > gdzie aktualnie znajdują się/miejscowi rownież/.

Nie wnikając w szczegóły, z pewnością orientacja przestrzenna w takim pojeździe jest utrudniona.

> Ddzie idą pieniądze z reklamy ?

To akurat wiadomo - pieniądze z reklam uzupełniają zaniżone stawki za wozokm, otrzymywane przez przewoźników od ZDiTM.

> Reklamy powodującej stan > klaustrofobii u podróżnych.Zapaćkane szyby od środka są > poprostu NIECHLUJNE! > Co na to Podróżni?

Mówiąc krótko: okna są po to, żeby można było przez nie patrzeć. Wszystkie szyby powinny być czyste i przejrzyste (także tylna szyba!).

Zaś do poruszanego tu zagadnienia zasłanianych okien, dochodzi sprawa reklam całopojazdowych jako takich. Bo nawet jeśli okna są przejrzyste, to i tak wymalowany w reklamę pojazd nie przypomina swoim wyglądem liniowego pojazdu, przez co jest trudno rozpoznawalny na ulicy. W niektórych miastach takie całopojazdowe reklamy są zabronione i komunikacja miejska wygląda tam schludnie i czytelnie (a reklamy wystpępują np. wyłącznie w formie napisów w pasie pod oknami - bez żadnych zmian w miejskich barwach pojazdu).