Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Związkowcy z ZDiTM ostrzegają przed cięciami w firmie
Jeżeli spadną wynagrodzenia, to pracownicy uciekną do prywatnych firm, nie będzie nawet komu zorganizować przetargu na remonty dróg - przestrzegają związkowcy z ZDiTM. To ich odpowiedź na plany radnych, by w miejskiej firmie poobcinać lub zamrozić etaty i płace.
wysłane przez t105n 49
mkubien napisał(a):
> Obawiam się, że nikt by nie był zainteresowany obsługą takich > linii, bo to się nie kalkuluje.
Nikt nie broni startować w kilku prztargach do obsługi kilku linii.
> Żadnemu prywaciarzowi nie będzie się opłacała obsługa > wyłącznie "ogryzków".
Załóżmy, że prywaciarz sprowadził sobie 3 autobusy MAN NL202. Nie szarpnie się na obsługę np. linii 57 czy 75, ale mógłby wystartować w przetargu np. na linię 76, 80 czy 82. Zwróć uwagę na to, że linie 52 i 76 startują z Tkackiej, jadą przez most Długi i po kilku kilometrach kończą. Dlaczego 52 jest w pakiecie prawobrzeżnym, a 76 w lewobrzeżnym? Nie sądzisz, że SPAD i SPAK mogłyby powalczyć o te linie. Wprawdzie jest to niewiele wozokm, ale z takich drobiazgów składa się całość. Oczywiście, nie wykluczam też łącznego przetargu na pakiet 52+76.
> Obawiam się, że nikt by nie był zainteresowany obsługą takich > linii, bo to się nie kalkuluje.
Nikt nie broni startować w kilku prztargach do obsługi kilku linii.
> Żadnemu prywaciarzowi nie będzie się opłacała obsługa > wyłącznie "ogryzków".
Załóżmy, że prywaciarz sprowadził sobie 3 autobusy MAN NL202. Nie szarpnie się na obsługę np. linii 57 czy 75, ale mógłby wystartować w przetargu np. na linię 76, 80 czy 82. Zwróć uwagę na to, że linie 52 i 76 startują z Tkackiej, jadą przez most Długi i po kilku kilometrach kończą. Dlaczego 52 jest w pakiecie prawobrzeżnym, a 76 w lewobrzeżnym? Nie sądzisz, że SPAD i SPAK mogłyby powalczyć o te linie. Wprawdzie jest to niewiele wozokm, ale z takich drobiazgów składa się całość. Oczywiście, nie wykluczam też łącznego przetargu na pakiet 52+76.