Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tatr na razie nie będzie - rozmowy trwają
Testy kolejnych tramwajów z Berlina opóźniają się. "Kurier" jako pierwszy donosił, że zakup 29 wagonów, identycznych jak te sprowadzone w ub. roku, stał się nierealny. MZK negocjuje jednak zakup innego modelu. Zapowiadane przez niektóre media testy na początku maja się nie odbędą.
wysłane przez DamTram
nd116 napisał(a):
> Sory źle się wyraźiłem i źle zostałem zrozumiany, Berlin > chce konecznie sprzedać doczepy bierne, trójskłady T6+T6+B6 to > za dużo, samo KT4 to na niektórych liniach za mało takie > odniosłem wrażenie czytając forum, T6+B6 może nie podjechać > pod wzniesienie, tak więc moze stworzyć składy T6+T6 i KT4+B6 > czy coś takiego było by możliwe i czy KT4 uciągnie pod górke > na Wyszyńskiego albo Piastów jeszcze B6.
Już 2 raz pisze, ze KT4Dt+B6 tym bardziej nie da rady co T6+B6. T6 i KT4Dt mają te same moce silników, a Kt4Dt są większe i cięższe.
-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]
> Sory źle się wyraźiłem i źle zostałem zrozumiany, Berlin > chce konecznie sprzedać doczepy bierne, trójskłady T6+T6+B6 to > za dużo, samo KT4 to na niektórych liniach za mało takie > odniosłem wrażenie czytając forum, T6+B6 może nie podjechać > pod wzniesienie, tak więc moze stworzyć składy T6+T6 i KT4+B6 > czy coś takiego było by możliwe i czy KT4 uciągnie pod górke > na Wyszyńskiego albo Piastów jeszcze B6.
Już 2 raz pisze, ze KT4Dt+B6 tym bardziej nie da rady co T6+B6. T6 i KT4Dt mają te same moce silników, a Kt4Dt są większe i cięższe.
-- Golęcin to najzacniejsza zajezdnia po Niemierzynie :]
Re: A jakby podlączyć doczepe do przegubowej tatry
· 16 lat temu ·
DamTram