Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jakie zmiany w komunikacji miejskiej?
Komunikacja miejska, aby zwiększyć liczbę pasażerów, potrzebuje zmian. Takowe wprowadzane są, ale nie są to niestety zmiany korzystne.
wysłane przez Luke_Police 163
stoch napisał(a):
> Gdyby się chciało, to nawet do przygranicznych > miasteczek niemieckich. > > Jeżdżą takie 2 linie autobusowe i jakoś frekwencja nie > powala. Gdyby nie uczniowie dojeżdżający do szkół w > Niemczech, by je raczej zlikwidowano.
No właśnie, coś mi się kojarzy, że 705 jeszcze ze 3 lata temu miało więcej kursów do Szczecina. 706 chyba też. Czyli panuje tendencja spadkowa tak jak w autobusowych przewozach międzymiastowych - z roku na rok pasażerów coraz mniej, kursów autobusów też. W temacie dowozów do miast, ludzie wolą jeździć własnymi samochodami niż autobusem który ma 3-4 kursy na dobę. Można jedynie myśleć o budowaniu parkingów Park&Ride na obrzeżach miasta i jakiejś spójnej taryfie typu: bilet na skorzystanie z parkingu uprawnia do korzystania z KM przez czas na jaki został wykupiony. Tu należy szukać przyszłości w rozwoju przewozów pasażerskich.
> ZDiTM jako organizator zrobi zrzutkę na mydło dla > pasażerów i problem z głowy.
Generalnie jest pewien duży problem, najprawdopodobniej ignorowany i bagatelizowany przez przewoźników i organizatora. Rzecz dotyczy tapicerek siedzeń. Dopóki siedzenia nie były pokryte materiałem, umycie ich nie stanowiło problemu. Problem pojawił się, kiedy przyszły tapicerki. Przyjrzyj się czasem jak wygląda takie siedzisko w dowolnym 10-letnim autobusie. Czasami wygląda jak szmaciana wycieraczka, która chłonie wszystkie nieczystości. Badanie bakteriologiczne pewnie wykazałoby obecność dużej ilości szkodliwych drobnoustrojów, które potem pasażerowie wynoszą z pojazdu na swoich ubraniach. Dodam, że osoba, która prosiła mnie bym ten temat nagłośnił na forum, chce zainteresować sprawą media, a ściślej mówiąc napisać maila do audycji radiowej "Czas Reakcji".
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
> Gdyby się chciało, to nawet do przygranicznych > miasteczek niemieckich. > > Jeżdżą takie 2 linie autobusowe i jakoś frekwencja nie > powala. Gdyby nie uczniowie dojeżdżający do szkół w > Niemczech, by je raczej zlikwidowano.
No właśnie, coś mi się kojarzy, że 705 jeszcze ze 3 lata temu miało więcej kursów do Szczecina. 706 chyba też. Czyli panuje tendencja spadkowa tak jak w autobusowych przewozach międzymiastowych - z roku na rok pasażerów coraz mniej, kursów autobusów też. W temacie dowozów do miast, ludzie wolą jeździć własnymi samochodami niż autobusem który ma 3-4 kursy na dobę. Można jedynie myśleć o budowaniu parkingów Park&Ride na obrzeżach miasta i jakiejś spójnej taryfie typu: bilet na skorzystanie z parkingu uprawnia do korzystania z KM przez czas na jaki został wykupiony. Tu należy szukać przyszłości w rozwoju przewozów pasażerskich.
> ZDiTM jako organizator zrobi zrzutkę na mydło dla > pasażerów i problem z głowy.
Generalnie jest pewien duży problem, najprawdopodobniej ignorowany i bagatelizowany przez przewoźników i organizatora. Rzecz dotyczy tapicerek siedzeń. Dopóki siedzenia nie były pokryte materiałem, umycie ich nie stanowiło problemu. Problem pojawił się, kiedy przyszły tapicerki. Przyjrzyj się czasem jak wygląda takie siedzisko w dowolnym 10-letnim autobusie. Czasami wygląda jak szmaciana wycieraczka, która chłonie wszystkie nieczystości. Badanie bakteriologiczne pewnie wykazałoby obecność dużej ilości szkodliwych drobnoustrojów, które potem pasażerowie wynoszą z pojazdu na swoich ubraniach. Dodam, że osoba, która prosiła mnie bym ten temat nagłośnił na forum, chce zainteresować sprawą media, a ściślej mówiąc napisać maila do audycji radiowej "Czas Reakcji".
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
Technik serwisu :)