Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jakie zmiany w komunikacji miejskiej?
Komunikacja miejska, aby zwiększyć liczbę pasażerów, potrzebuje zmian. Takowe wprowadzane są, ale nie są to niestety zmiany korzystne.
wysłane przez lhb178 19
Luke_Police napisał(a):
> 1. Szczeciński Szybki Tramwaj - 300 mln idzie na budowę > reliktu poprzedniej epoki, którego skutkiem będzie > konieczność biegania połowy mieszkańców Prawobrzeża za > Selgrossa. > > Autor pisze, jakby ten Szybki Tramwaj jadąc od Selgrosa nie > miał żadnych przystanków do Basenu Górniczego.
...a do jedynego przystanku SKM nikt by nie biegał :-)
> Wiążąca się z nim likwidacja linii pośpiesznych, > które są bardzo dogodnym rozwiązaniem. Pomyślmy ile > infrastruktury można by odnowić i unowocześnić za te > pieniądze. Tramwaj powinien przecież służyć ludziom, a > nie zaopatrywaniu hurtowni.
Infrastruktury pewnie drogowej? A tramwaj na Gdańskiej dalej niech kończy w środku pola.
> Skąd zaczerpnięto informacje o całkowitej likwidacji linii > pospiesznych?
Temat się przewijał nie raz, i tu i na SSC.
> Przecież Szybki tramwaj nie dowiezie > pasażerów na Osiedle Bukowe, ani Kasztanowe czy Wielgowo. > Nie sądzę aby całkowicie zlikwidowano takie linie jak A, > B
A ja sądzę, że nie będzie się wydawać 300 mln na dublowanie pośpiechów :P
> Po raz kolejny pytanie: skąd informacje o tym, że znaczący > wpływ z kar za jazdę bez biletu pochodzi właśnie od > pasażerów, którzy przekroczyli czas?
Z widzimisię.
-- "Wystarczy jeden pieszy i setki, a nawet tysiące samochodów stają" - TVP Szczecin o ul. Gdańskiej
> 1. Szczeciński Szybki Tramwaj - 300 mln idzie na budowę > reliktu poprzedniej epoki, którego skutkiem będzie > konieczność biegania połowy mieszkańców Prawobrzeża za > Selgrossa. > > Autor pisze, jakby ten Szybki Tramwaj jadąc od Selgrosa nie > miał żadnych przystanków do Basenu Górniczego.
...a do jedynego przystanku SKM nikt by nie biegał :-)
> Wiążąca się z nim likwidacja linii pośpiesznych, > które są bardzo dogodnym rozwiązaniem. Pomyślmy ile > infrastruktury można by odnowić i unowocześnić za te > pieniądze. Tramwaj powinien przecież służyć ludziom, a > nie zaopatrywaniu hurtowni.
Infrastruktury pewnie drogowej? A tramwaj na Gdańskiej dalej niech kończy w środku pola.
> Skąd zaczerpnięto informacje o całkowitej likwidacji linii > pospiesznych?
Temat się przewijał nie raz, i tu i na SSC.
> Przecież Szybki tramwaj nie dowiezie > pasażerów na Osiedle Bukowe, ani Kasztanowe czy Wielgowo. > Nie sądzę aby całkowicie zlikwidowano takie linie jak A, > B
A ja sądzę, że nie będzie się wydawać 300 mln na dublowanie pośpiechów :P
> Po raz kolejny pytanie: skąd informacje o tym, że znaczący > wpływ z kar za jazdę bez biletu pochodzi właśnie od > pasażerów, którzy przekroczyli czas?
Z widzimisię.
-- "Wystarczy jeden pieszy i setki, a nawet tysiące samochodów stają" - TVP Szczecin o ul. Gdańskiej