Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jakie zmiany w komunikacji miejskiej?
Komunikacja miejska, aby zwiększyć liczbę pasażerów, potrzebuje zmian. Takowe wprowadzane są, ale nie są to niestety zmiany korzystne.
wysłane przez Luke_Police 163
Mareczek napisał(a):
> Niestety gminy mają takie a nie inne pieniądze, większość > idzie na koszt a nie komfort mieszkańca. Jedynie gm. > Kołbaskowo (z okolicznych) nie ogranicza się do cyferek na > papierze. Choć i Kobylanka poszerza komunikację miejską o > linie MZK Stargard - od września obsługa dodatkowych wsi na > terenie gminy.
Z moich obserwacji wynika, że większość gmin w naszym województwie organizuje jedynie przewozy szkolne na potrzeby placówek oświatowych. Wynika to po części z przeprowadzonej w przeszłości likwidacji małych szkół w mniejszych miejscowościach. Kursy autobusów lub busów podmiejskich dostępne dla innych pasażerów, jeżeli już są przez przewoźników wykonywane, to bardzo rzadko gmina się nimi interesuje, a jeszcze rzadziej do nich dopłaca. Na dochodowych liniach jeden przewoźnik podjeżdża drugiego, a na niedochodowych nikt nie chce jeździć. W otoczeniu Szczecina jeszcze nie jest najgorzej, komunikację podmiejską organizują przykładowo gminy Dobra, Kołbaskowo oraz Gryfino. Niemniej jednak nie są to przewozy, gdzie istnieje jakakolwiek integracja taryfowa z kursami na innych trasach czy komunikacją miejską w Szczecinie.
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
> Niestety gminy mają takie a nie inne pieniądze, większość > idzie na koszt a nie komfort mieszkańca. Jedynie gm. > Kołbaskowo (z okolicznych) nie ogranicza się do cyferek na > papierze. Choć i Kobylanka poszerza komunikację miejską o > linie MZK Stargard - od września obsługa dodatkowych wsi na > terenie gminy.
Z moich obserwacji wynika, że większość gmin w naszym województwie organizuje jedynie przewozy szkolne na potrzeby placówek oświatowych. Wynika to po części z przeprowadzonej w przeszłości likwidacji małych szkół w mniejszych miejscowościach. Kursy autobusów lub busów podmiejskich dostępne dla innych pasażerów, jeżeli już są przez przewoźników wykonywane, to bardzo rzadko gmina się nimi interesuje, a jeszcze rzadziej do nich dopłaca. Na dochodowych liniach jeden przewoźnik podjeżdża drugiego, a na niedochodowych nikt nie chce jeździć. W otoczeniu Szczecina jeszcze nie jest najgorzej, komunikację podmiejską organizują przykładowo gminy Dobra, Kołbaskowo oraz Gryfino. Niemniej jednak nie są to przewozy, gdzie istnieje jakakolwiek integracja taryfowa z kursami na innych trasach czy komunikacją miejską w Szczecinie.
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
Technik serwisu :)