Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Skargi na przewoźnika wpływają, pomimo częstych kontroli
Organizator komunikacji miejskiej zapewnia, że sposób realizacji przewozów przez PKS Szczecin jest na bieżąco kontrolowany przez służby nadzoru ruchu ZDiTM.
wysłane przez PrzemekW
volvo1571 napisał(a):
> Jednak linia 81 była jedną z najbardziej dochodowych linii w > SPAD, tak jak 70, 83 i 88 w SPAKu. Oddano najlepsze linie i > spółki dużo na tym tracą, podczas gdy PKS się bogaci niskim > kosztem i standardem.
Ciekaw jestem jak wyglądałyby standardy SPAK i SPAD gdyby nie sponsor w postaci Miasta... Ile to nowego taboru zostało kupione za wypracowany kapitał tych spółek, a ile kupiło Miasto Szczecin? W tej materii dobrze radzi sobie SPPK, które dużą część zakupów realizuje ze środków własnych (plus ew. dotacje z UE). Chociaż, standardy SPAK i SPAD w sumie wcale lepiej od PKS nie wyglądają. Poza tym że tabor nowszy, to zdezelowany tak samo jak ten z Heyki (jak nie bardziej).
> Jednak linia 81 była jedną z najbardziej dochodowych linii w > SPAD, tak jak 70, 83 i 88 w SPAKu. Oddano najlepsze linie i > spółki dużo na tym tracą, podczas gdy PKS się bogaci niskim > kosztem i standardem.
Ciekaw jestem jak wyglądałyby standardy SPAK i SPAD gdyby nie sponsor w postaci Miasta... Ile to nowego taboru zostało kupione za wypracowany kapitał tych spółek, a ile kupiło Miasto Szczecin? W tej materii dobrze radzi sobie SPPK, które dużą część zakupów realizuje ze środków własnych (plus ew. dotacje z UE). Chociaż, standardy SPAK i SPAD w sumie wcale lepiej od PKS nie wyglądają. Poza tym że tabor nowszy, to zdezelowany tak samo jak ten z Heyki (jak nie bardziej).
Re: Skargi na przewoźnika wpływają, pomimo częstych kontroli
· 6 lat temu ·
PrzemekW