Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Skargi na przewoźnika wpływają, pomimo częstych kontroli
Organizator komunikacji miejskiej zapewnia, że sposób realizacji przewozów przez PKS Szczecin jest na bieżąco kontrolowany przez służby nadzoru ruchu ZDiTM.
wysłane przez Mareczek 5
darek35 napisał(a):
> To się zgadza, ale na 81 prędkość spada ze względu na korki.
Przewoźnik nie płaci za korki. Problem pozostaje dla kierowcy - brak przerw - i dla pasażera - brak punktualności. Natomiast dostosowanie rozkładu do ruchu drogowego przy braku odpowiedniego finansowania to albo koszt przewoźnika albo strata pasażera.
> Poza tym, jeżeli w ramach kontraktu przewożnik ma zrobić np. > 100.000km, to obojętne, czy na takiej czy innej linii.
Ale ma znaczenie czy zrobi 40 wozami i 80 kierowcami czy 45 wozami i 90 kierowcami.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
> To się zgadza, ale na 81 prędkość spada ze względu na korki.
Przewoźnik nie płaci za korki. Problem pozostaje dla kierowcy - brak przerw - i dla pasażera - brak punktualności. Natomiast dostosowanie rozkładu do ruchu drogowego przy braku odpowiedniego finansowania to albo koszt przewoźnika albo strata pasażera.
> Poza tym, jeżeli w ramach kontraktu przewożnik ma zrobić np. > 100.000km, to obojętne, czy na takiej czy innej linii.
Ale ma znaczenie czy zrobi 40 wozami i 80 kierowcami czy 45 wozami i 90 kierowcami.
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.