Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Skargi na przewoźnika wpływają, pomimo częstych kontroli
Organizator komunikacji miejskiej zapewnia, że sposób realizacji przewozów przez PKS Szczecin jest na bieżąco kontrolowany przez służby nadzoru ruchu ZDiTM.
wysłane przez man1995 55
lukaszenko napisał(a):
> A więcej szczegółów? Bo nie mogę zrozumieć o co chodzi.
Też bym nie zrozumiał co napisałem. Słownik w tel pisże co chce. Ale do rzeczy. Kierowca musi zatrzymać się na każdym przystanku. Ale jest to czasem zupełnie bez sensu skoro widzi, że nikt nie wsiada ani nie wysiada. Słyszałem też o przypadkach karania kierowców za coś takiego. I nie z powodu tego, że ktoś skargę napisał a zwyczajnie NR go zauważył. Kolejny minus to zmiana przystanków na stałe. Pierwszy przykład z brzegu. Pzystanek "Wolińska". Był n/ż a jest stały. Dla kogo? Nie wiem. Może dla tych paru osób wysadajcych przed 6 a wsiadajcych po 14. W dni robocze rzecz jasna.
> A więcej szczegółów? Bo nie mogę zrozumieć o co chodzi.
Też bym nie zrozumiał co napisałem. Słownik w tel pisże co chce. Ale do rzeczy. Kierowca musi zatrzymać się na każdym przystanku. Ale jest to czasem zupełnie bez sensu skoro widzi, że nikt nie wsiada ani nie wysiada. Słyszałem też o przypadkach karania kierowców za coś takiego. I nie z powodu tego, że ktoś skargę napisał a zwyczajnie NR go zauważył. Kolejny minus to zmiana przystanków na stałe. Pierwszy przykład z brzegu. Pzystanek "Wolińska". Był n/ż a jest stały. Dla kogo? Nie wiem. Może dla tych paru osób wysadajcych przed 6 a wsiadajcych po 14. W dni robocze rzecz jasna.