Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Skargi na przewoźnika wpływają, pomimo częstych kontroli
Organizator komunikacji miejskiej zapewnia, że sposób realizacji przewozów przez PKS Szczecin jest na bieżąco kontrolowany przez służby nadzoru ruchu ZDiTM.
wysłane przez darek35
Mareczek napisał(a):
> darek35 napisał(a):
> > > Nie rozumiem też, skąd opinia, że linia 81 była dla SPAD > dochodowa > > a inne nie są (byłoby tak, gdyby SPAD miał przychód z biletów i > > mocno obłożoną linię) > > Stosunek pracy przewozowej do czasu pracy kierowcy. Firma więcej > dostanie jeżeli kierowca w czasie 9-godzinnej służby wykręci 150 km > niż 100 km.
To się zgadza, ale na 81 prędkość spada ze względu na korki. Dla przewoźnika najlepsze są linie z wysoką prędkością eksploatacyjną, dużymi odległościami między przystankami, jak najmniejeszym zapełniniem i krótkimi dojazadami z zajezdni.
Poza tym, jeżeli w ramach kontraktu przewożnik ma zrobić np. 100.000km, to obojętne, czy na takiej czy innej linii. Najlepsze dla niego są linie, na kórych koszty są najmniejsze.
> darek35 napisał(a):
> > > Nie rozumiem też, skąd opinia, że linia 81 była dla SPAD > dochodowa > > a inne nie są (byłoby tak, gdyby SPAD miał przychód z biletów i > > mocno obłożoną linię) > > Stosunek pracy przewozowej do czasu pracy kierowcy. Firma więcej > dostanie jeżeli kierowca w czasie 9-godzinnej służby wykręci 150 km > niż 100 km.
To się zgadza, ale na 81 prędkość spada ze względu na korki. Dla przewoźnika najlepsze są linie z wysoką prędkością eksploatacyjną, dużymi odległościami między przystankami, jak najmniejeszym zapełniniem i krótkimi dojazadami z zajezdni.
Poza tym, jeżeli w ramach kontraktu przewożnik ma zrobić np. 100.000km, to obojętne, czy na takiej czy innej linii. Najlepsze dla niego są linie, na kórych koszty są najmniejsze.
Re: Skargi na przewoźnika wpływają, pomimo częstych kontroli
· 6 lat temu ·
darek35