fan004 napisał(a):
Jak widać na mapach dostępnych pod artykułem na stronie Transportu Publicznego odcinek w dół ulicy Dworcowej przestanie istnieć po przebudowie.

Co się zaś tyczy nawrotki dla 3 i 6 to chyba nawet w sytuacjach awaryjnych nie miałoby to zbyt efektywnego zastosowania. Na Dworcowej bez sensu kończyć kurs z Pomorzan, bo pojazdy woziłyby powietrze. A w razie co Plac Tobrucki zawsze można minąć przez Wyszyńskiego i vice versa.

No i po trzecie i ostatnie, linie Cmentarne kończą na Pl. Rodła, bo to duży węzeł przesiadkowy (przede wszystkim w drodze do północnych osiedli i Polic), w związku z czym skracanie jej do Dworcowej nie byłoby korzystne w mojej ocenie. Dodatkowo trasa D15 (czy jak ją teraz nazywamy) pokryłaby się w 95% z trasą często kursującej 8.

Jeżeli byłyby dwie cmentarne, jedna do Niebuszewa, a druga do Filharmonii, to jedną możnaby zabrać z Rodła. Dodatkowa linia dająca przesiadkę na Wyszyńskiego w pospieszne by się przydała (na Wyszyńskiego jest łatwiej niż na Bramie Portowej), bo głównie jadący z cmentarza w kierunku Polic i północnych osiedli wsiadają w D07 bądź D67 i ewentualnie przesiadają się na Komuny Paryskiej. Przynajmniej byłby czas na dłuższą przerwę gdyby na Dworcowej miał końcowy (chociaż i tak już napisałeś, że przestanie istnieć, więc nie ma co gdybać).