gienix napisał(a):
...ale, szkoda że nie ma więcej informacji apropos rozbudowy sieci. Bo w zasadzie od tego cała ta rewolucja się zaczęła, a na tą chwilę wszystko wskazuje na to, że skończy się na modernie istniejącej sieci (z jej odcinkową kastracją do jednotorów) i jedynym nowym odcinkiem do Fieldorfa-Nila z krańcówką dla dwukierunków, zamiast pętli na Silwanie. Mam mieszane uczucia co do tej modernizacji sieci, bo owszem, torowiska będą w dużej części odświeżone, ale przepustowość sieci spadnie, a nowych odcinków sieci w zasadzie brak...

Nie ma sensu budować nowych odcinków, w przypadku gdy istniejące torowisko jest w stanie agonalnym, a na wszystko naraz pieniędzy nie znajdą. Gorzów i tak sporo zrobił - wymienił tabor, podjął się remontu większości istniejących tras, a teraz jeszcze przygotowuje się do przebudowy odcinka przy dworcu kolejowym i budowy tam centrum przesiadkowego. Myślę, że nowa perspektywa unijna daje nadzieję, na pierwsze kroki w kierunku rozbudowy sieci, ale najpierw niech skończą remont trasy na "Piaski", dokupią jeszcze kilka wozów i wtedy będzie można budować dalej.