Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Braki taborowe
wysłane przez RaPer782_2 0
Jak nie będzie wyjścia to pociacha się szczyt na 7 i 12 i na Wyzwolenia będzie czym jeździć. Zapomnijmy, że będzie cokolwiek lepiej w najbliższym czasie. Trwa obecnie kurs na motorniczego, przystąpiło do niego 30% z liczby osób normalnie uczęszczających na kurs (np. w 2019 roku).
U normalnego przewoźnika już dawno dążono by do kolejnej przeróbki wagonów 122-135, tak by jednak się przydały. Sprzęgi oczywiście kosztują krocie, ale kupując kilka rocznie przez powiedzmy 6-7 lat sprawę, by uporządkowano.
O czym My mówimy. Ile razy było w "marzeniach" aby nawet dać środkowy człon niskopodłogowy ale nie bo co? Niby wychodzi drożej jak za zakup przysłowiowej "Biedy". Z resztą co teraz nie kosztuje... Widocznie przy modernizacjach wozów od 122 do 135 czy tam zaczynając od 101 nigdy nikt nie pomyślał, że wystąpią jakieś braki czy większe potoki pasażerskie. Ja to odnośnie tych modernizacji jestem ciekaw gdzie te wszystkie sprzęgi (od każdego) zmodernizowanych wagonów się "walają". 🤔