Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Plac Rodła w docelowym kształcie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Plac Rodła w docelowym kształcie
- Lokalizacja przystanków na placu Rodła od 23 marca 2024
- Już bliżej się nie da
wysłane przez MQ ?
Poza tym o takiej 21:00 w dzień powszedni, nie ma ruchu na Wyzwolenia, to pośpiech miałby wlec się za tramwajem?
To nawet nie jest 21. Raporty punktualności wskazują, że B nie ma problemu z przejazdem na odcinku Wyszyńskiego <> Kołłątaja nawet w godzinach szczytu, więc wrzucenie na tory niczego na lepsze nie zmieni. Jasne, są kursy, gdzie powstają opóźnienia, ale to wygląda na sytuację dość losową, bo sąsiednie kursy są punktualne albo wręcz autobus jedzie przed czasem. Większy problem pojawia się między Bramą a Rodła w popołudniowym szczycie, ale tutaj autobusy będą sobie mogły jeździć po torach do pl. Żołnierza i ominąć zator na Niepodległości.
Przypominam, że B to linia pospieszna, która nie zatrzymuje się na wszystkich przystankach. Autobus jadący PAT-em nie ominie ani nie wyprzedzi tramwaju, nie wiem więc, skąd to przekonanie, że jazda po torach w czymś temu B pomoże. No i ów obciążony przystanek na torach od strony Bramy Portowej – dołożenie tam jeszcze jednej linii na pewno by pomogło jego przepustowości.
Sugestia, żeby B zatrzymywało się raz tu, raz gdzie indziej to już w ogóle jakiś kosmos.