Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Plac Rodła w docelowym kształcie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Plac Rodła w docelowym kształcie
- Lokalizacja przystanków na placu Rodła od 23 marca 2024
- Już bliżej się nie da
wysłane przez mrstahuu 0
Po przemyśleniu mam mieszane uczucia dotyczące tego całego układu przystanków. Nadal będzie 11 różnych przystanków, oddalonych od siebie o nawet 300 m. Przeciążone będą przystanki na Wyzwolenia od strony Bramy Portowej i Niebuszewa (przystanek 12). Tuż obok, przystanek inii 2 i 3 będzie obsługiwany raz na ok. 7 minut. Przystanek na Piłsudskiego (ten od strony Matejki) też około 3-5 minut. Niby okej, ale można było te linie jakoś porozkładać - np. 101, 58 lub 59 wrzucić przez Filharmonię. Plac Żołnierza to w ogóle masakra, nawet tu nie dało się uniknąć niepotrzebnego pozostawiania tylko autobusowych przystanków. Ewidentnie jest problem z tym projektem. Tak naprawdę aby go "uelastycznić" wystarczyłby wyjazd z PAT przed przystankiem na Placu Żołnierza, dzięki któremu takie B mogłoby wjechać na torowisko na Rodła i wyjechać za Rayskiego i w drugą stronę "uciec" przed przystankiem tramwajowym na Placu Żołnierza. Zapewnę, zaraz zostanę zlinczowany, że kierowanie linii na Filharmonię to nieporzebna strata czasu ale jak spojrzałem na projekt, to oczywistym mi się wydało, że projektant tak właśnie przewidział. Podsumowując, uważam, że w projekcie przebudowy zabrakło jedego wyjazdu z PAT i pomysłu ze strony ZDiTM jak wykorzystać okoliczną infrastrukturę drogową.