Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Plac Rodła w docelowym kształcie
To jest wątek zespolony, który powstał poprzez połączenie kilku wątków:
- Plac Rodła w docelowym kształcie
- Lokalizacja przystanków na placu Rodła od 23 marca 2024
- Już bliżej się nie da
wysłane przez maciekos95 3
ciach
Też uważam, że po remoncie, w sytuacji kiedy autobusy mogą normalnie wjeżdżać na torowisko przed rondem, nie ma sensu utrzymywanie tej trasy B przez Lubomirskiego i Staszica, tak jak przez wiele lat przed remontem. Z tego co pamiętam, to wtedy głównym argumentem za zmianą tego fragmentu trasy były korki w al. Wyzwolenia przed Giedroycia. Teraz tego problemu już nie ma, bo autobus może ten odcinek przejechać po buspasie. I nie ma to żadnego związku z decyzją o niewpuszczaniu B na PAT w centrum. Co za problem, żeby autobus zmienił pas za skrzyżowaniem z Odzieżową, czy gdziekolwiek później? Myślę, że lokalizacja przystanku na torowisku jest lepsza niż na Staszica przed kładką.
Argument łatwiejszej przesiadki na linie z Kołłątaja też już odpadł, bo teraz każda z tych linii zatrzymuje się potem na przystanku Niemcewicza i to tam można się na nie bez problemu przesiąść z B. A gdyby chodziło o ułatwienie przesiadki na 53, 60 i 67 to ten argument też mogę łatwo obalić. Dlaczego zatem B nie zatrzymuje się pod kładką w stronę Prawobrzeża, tylko wjeżdża normalnie na torowisko w al. Wyzwolenia? Teraz już nie ma problemu z wyjazdem z Lubomirskiego, więc mogłoby tak być, gdyby o to chodziło. Więc raczej o to nie chodzi.