Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Wielgowo - ostatnie poprawki
Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego zaprezentował na swojej stronie prawdopodobnie ostateczne rozwiązanie kwestii obsługi komunikacyjnej nowej pętli "Wielgowo Borsucza". Za najlepszy uznano projekt linii okrężnej kursującej z Basenu Górniczego przez Zdroje, Kijewo, Płonię, Sławociesze, Zdunowo, Wielgowo i Dąbie do Basenu Górniczego z częstotliwością 30 minut w dni powszednie i 40 minut w dni świąteczne. Autobusy linii 73P i 73L wyjadą na trasy prawdopodobnie 1 września. Z rozkładem można się zapoznać na stronie ZDiTM.
wysłane przez MQ ?
MC napisał(a):
> No a tutaj praktycznie ma to miejsce.
No tak, ale tutaj ma to uzasadnienie. Wyobraź sobie, co by dopiero się działo, gdyby każdy kierunek miał oznaczenie 73.
> Narazie widzą niektórzy bo pozostali jeszcze nie zobaczyli. Zresztą 73 > za często nie jeżdżę, ale imo i tak nie warto robić takiego meksyku - > byłbym teo samego zdania jakby szło o 102 którym w ogóle nie jeżdżę.
Obawiam się, że w tej kwestii nie przekonamy się nawzajem :-)
> No to ja tam widzę tak 73P weźmy 12:04o 13:04p 13:14o jako L 14:16p i > tu faktycznie 18 minut przerwy do 14:34odjazd jako P.
No jest 18. Ja spojrzałem na trochę wcześniejszy okres, przed popołudniowym szczytem.
> Oparłem to na ostatniej możliwej wersji Bahna. Czy korekt rozkladu nie > było nie pamiętam, ale 61 się specjalnie nie zmienia.
No to trafiłeś akurat na zmieniony rozkład ze względu na przebudowę wiaduktu nad Południową. Najpierw na Cukrową wycofano wszystkie samochody. Z tego względu, że tworzyły się gigantyczne korki, przy zmienianiu trasy 61 wydłużono o kilka minut (bodajże 4) czas przejazdu w każdym kierunku, co wymusiło dodanie dziewiątej brygady. Poleciały też przesiadki na 55. 31 lipca 2004 61 wróciło na starą trasę i do starego rozkładu.
> Teraz nie bardzo mam chęci szukac ich, ale były z lat 80 i ZTCMSW 106 > było już wtedy do Głębokiego - ale moze się mylę i mi się coś > pochrzaniło :]
Oj chyba jednak tak :-)
> Owszem pasuje, ale przeciw 70 też nic nie może byc :P
O nie, nie będzie kolejnej kłótni :-P
> sam widzisz, że rewolucja. Same linie okrężne są rewolucyjne, a ich > oznaczenie powoduje IMO i jak widać po wynikach sondy innych też > dodatkowe rewolucje.
Skoro linia rewolucyjna, to czemu oznakowanie takie by nie mogło być? ;-)
> A po co robić przewrót całkowity jak można go zrobić delikatniej?
Terapia szokowa bywa skuteczna :] Ale jak już pisałem wyżej, i tak się nie porozumiemy, więc w kwestii oznakowania proponuję EOT :-)
--- Nie krytykuj MZK, bo nazwą cię pseudomiłośnikiem
> No a tutaj praktycznie ma to miejsce.
No tak, ale tutaj ma to uzasadnienie. Wyobraź sobie, co by dopiero się działo, gdyby każdy kierunek miał oznaczenie 73.
> Narazie widzą niektórzy bo pozostali jeszcze nie zobaczyli. Zresztą 73 > za często nie jeżdżę, ale imo i tak nie warto robić takiego meksyku - > byłbym teo samego zdania jakby szło o 102 którym w ogóle nie jeżdżę.
Obawiam się, że w tej kwestii nie przekonamy się nawzajem :-)
> No to ja tam widzę tak 73P weźmy 12:04o 13:04p 13:14o jako L 14:16p i > tu faktycznie 18 minut przerwy do 14:34odjazd jako P.
No jest 18. Ja spojrzałem na trochę wcześniejszy okres, przed popołudniowym szczytem.
> Oparłem to na ostatniej możliwej wersji Bahna. Czy korekt rozkladu nie > było nie pamiętam, ale 61 się specjalnie nie zmienia.
No to trafiłeś akurat na zmieniony rozkład ze względu na przebudowę wiaduktu nad Południową. Najpierw na Cukrową wycofano wszystkie samochody. Z tego względu, że tworzyły się gigantyczne korki, przy zmienianiu trasy 61 wydłużono o kilka minut (bodajże 4) czas przejazdu w każdym kierunku, co wymusiło dodanie dziewiątej brygady. Poleciały też przesiadki na 55. 31 lipca 2004 61 wróciło na starą trasę i do starego rozkładu.
> Teraz nie bardzo mam chęci szukac ich, ale były z lat 80 i ZTCMSW 106 > było już wtedy do Głębokiego - ale moze się mylę i mi się coś > pochrzaniło :]
Oj chyba jednak tak :-)
> Owszem pasuje, ale przeciw 70 też nic nie może byc :P
O nie, nie będzie kolejnej kłótni :-P
> sam widzisz, że rewolucja. Same linie okrężne są rewolucyjne, a ich > oznaczenie powoduje IMO i jak widać po wynikach sondy innych też > dodatkowe rewolucje.
Skoro linia rewolucyjna, to czemu oznakowanie takie by nie mogło być? ;-)
> A po co robić przewrót całkowity jak można go zrobić delikatniej?
Terapia szokowa bywa skuteczna :] Ale jak już pisałem wyżej, i tak się nie porozumiemy, więc w kwestii oznakowania proponuję EOT :-)
--- Nie krytykuj MZK, bo nazwą cię pseudomiłośnikiem
Re: Wielgowo - ostatnie poprawki
· 17 lat temu ·
Pawel (gość)
Re: Wielgowo - ostatnie poprawki
· 17 lat temu ·
Pawel (gość)
Po co...?
· 17 lat temu ·
Maciej (gość)
Re: Po co...? i nowy pomysł
· 17 lat temu ·
Maciej (gość)
Re: Po co...? i nowy pomysł
· 17 lat temu ·
Maciej (gość)
Re: Po co...?
· 17 lat temu ·
Maciej (gość)