Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Jerzy Manduk w Radiu Szczecin
wysłane przez jas59 ?
mikro napisał(a):
> Jerzy Manduk jest dyrektorem MZK od grudnia 2000 roku.
Zgadza się.
> 1. Używane KT4DT miały przyjechać w czerwcu 2006, > dziś jest koniec września, a ich dalej nie ma !
Miały przyjechać, ale czy to jest wina pana Manduka?. MZK na czele z dyrektorem zrobiło wszystko od strony techniki (czy tramwaje nadają się do eksploatacji na naszych torowiskach) a reszta zależy od urzędników miasta, jak podpisanie umowy i innych czynności papierkowych.
ad 2 i 3 Twojej wypowiedzi. Aby utrzymać należyty stan infrastruktury komunikacyjnej i przeprowadzać NG potrzebne są do tego ogromne pieniądze. Torowiska remontują i przeprowadzają NG jak wyszarpią kasę z miasta. Potrzeby MZK odnośnie wszelkich remontów są pomijane. Czy tak można pracować?. Zresztą każdy widzi jaki jest stosunek urzędników do potrzeb komunikacyjnych Szczecina. Bez komentarza !
> 4. Jerzy Manduk jest dyrektorem zakładu budżetowego, > mianowanym przez Prezydenta Miasta. To jego inicjatywą jest > zgłaszac potrzeby MZK (remonty taboru,remonty torowisk, > zakupy taboru) miastu i naciskać na Zarząd Miasta, Radę > Miejską aby je realizować.
Wszystko się zgadza co piszesz w tym pkt. Ale skąd wiesz, że tego nie robi?. Moim zdaniem wśród urzędników panuje niechęć do ulżenia mieszkańcom miasta w ich problemach komunikacyjnych. Po prostu brak woli politycznej aby dotować w większym stopniu komunikację miejską, jak to czynią inne miasta. Niezależnie od powyższego sądzę, że zawsze łatwiej jest krytykować stojąc z boku niż zaproponować coś konkretnego, aby rozwiązać nabrzmiałe problemy KM.
-- cogito ergo sum
> Jerzy Manduk jest dyrektorem MZK od grudnia 2000 roku.
Zgadza się.
> 1. Używane KT4DT miały przyjechać w czerwcu 2006, > dziś jest koniec września, a ich dalej nie ma !
Miały przyjechać, ale czy to jest wina pana Manduka?. MZK na czele z dyrektorem zrobiło wszystko od strony techniki (czy tramwaje nadają się do eksploatacji na naszych torowiskach) a reszta zależy od urzędników miasta, jak podpisanie umowy i innych czynności papierkowych.
ad 2 i 3 Twojej wypowiedzi. Aby utrzymać należyty stan infrastruktury komunikacyjnej i przeprowadzać NG potrzebne są do tego ogromne pieniądze. Torowiska remontują i przeprowadzają NG jak wyszarpią kasę z miasta. Potrzeby MZK odnośnie wszelkich remontów są pomijane. Czy tak można pracować?. Zresztą każdy widzi jaki jest stosunek urzędników do potrzeb komunikacyjnych Szczecina. Bez komentarza !
> 4. Jerzy Manduk jest dyrektorem zakładu budżetowego, > mianowanym przez Prezydenta Miasta. To jego inicjatywą jest > zgłaszac potrzeby MZK (remonty taboru,remonty torowisk, > zakupy taboru) miastu i naciskać na Zarząd Miasta, Radę > Miejską aby je realizować.
Wszystko się zgadza co piszesz w tym pkt. Ale skąd wiesz, że tego nie robi?. Moim zdaniem wśród urzędników panuje niechęć do ulżenia mieszkańcom miasta w ich problemach komunikacyjnych. Po prostu brak woli politycznej aby dotować w większym stopniu komunikację miejską, jak to czynią inne miasta. Niezależnie od powyższego sądzę, że zawsze łatwiej jest krytykować stojąc z boku niż zaproponować coś konkretnego, aby rozwiązać nabrzmiałe problemy KM.
-- cogito ergo sum
cogito ergo sum
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.