Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Mniej na zakupy, większe remonty
Miasto nie wykorzysta raczej w tym roku 3,5 mln złotych zarezerwowanych na zakup używanych tramwajów. Na dzisiejszej sesji radni być może zdecydują o przesunięciu części kwoty na inne cele. Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, chce by również były one związane z tramwajami.
wysłane przez LLUZNIAK
lex napisał(a):
> Zresztą > przesadą jest mówienie, że jak tramwaj ma chociaż skrawek > niskiej podłogi to odrazu się zepsuje na naszych obecnych > torach. Nic się nie stanie jeśli nawet pół roku przy w miare > oszczędnej eksploatacji pojeździ trochę po kiepskich torach.
Wiesz, niektórzy tutaj twierdzili, że tatry nie przeżyją u nas na liniach nawet pół roku, bo się rozpadną. Nie chcę przez to podważyć faktu, że konstrukcje niskopodłogowe są bardziej narażone na uszkodzenia spowodowane kiepską infrastrukturą, bo są zarówno jeśli chodzi o autobusy jak i o tramwaje, ale znowu biadolenie, że nie ma gdzie tym u nas jeździć też jest przesadą (przynajmniej jeśli chodzi o niskopodłogowce bez 100% udziału obniżonej podłogi ze względu na inną konstrukcję wózka jezdnego i jego otoczenia). Przecież wiadomo, że nikt o zdrowych zmysłach nie puści tego chociażby na taką 6'ę tak jak i nie puszcza tam Tatry, a na "lepszych liniach" te kilka kiepskich fragmentów LF wytrzymałby spokojnie (bądźmy też szczerzy, że nawet świeżo wyremontowany odcinek Krzywoustego, będący chyba najlepszym torowiskiem w mieście też pozostawia do życzenia).
-- ...nadchodzi nowa jakość...
> Zresztą > przesadą jest mówienie, że jak tramwaj ma chociaż skrawek > niskiej podłogi to odrazu się zepsuje na naszych obecnych > torach. Nic się nie stanie jeśli nawet pół roku przy w miare > oszczędnej eksploatacji pojeździ trochę po kiepskich torach.
Wiesz, niektórzy tutaj twierdzili, że tatry nie przeżyją u nas na liniach nawet pół roku, bo się rozpadną. Nie chcę przez to podważyć faktu, że konstrukcje niskopodłogowe są bardziej narażone na uszkodzenia spowodowane kiepską infrastrukturą, bo są zarówno jeśli chodzi o autobusy jak i o tramwaje, ale znowu biadolenie, że nie ma gdzie tym u nas jeździć też jest przesadą (przynajmniej jeśli chodzi o niskopodłogowce bez 100% udziału obniżonej podłogi ze względu na inną konstrukcję wózka jezdnego i jego otoczenia). Przecież wiadomo, że nikt o zdrowych zmysłach nie puści tego chociażby na taką 6'ę tak jak i nie puszcza tam Tatry, a na "lepszych liniach" te kilka kiepskich fragmentów LF wytrzymałby spokojnie (bądźmy też szczerzy, że nawet świeżo wyremontowany odcinek Krzywoustego, będący chyba najlepszym torowiskiem w mieście też pozostawia do życzenia).
-- ...nadchodzi nowa jakość...
Re: Mniej na zakupy, większe remonty
· 16 lat temu ·
LLUZNIAK