Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tragiczny stan torów w Szczecinie. A miasta nie stać na...
- Pomóżcie nam. Niech się cała Polska dowie jak Szczecin dba o torowisko tramwajowe na Potulickiej - napisał do nas wzburzony Czytelnik. - Ze względu na ograniczone środki finansowe ul. Potulicka przebudowana będzie w późniejszym terminie - odpowiadają urzędnicy.
wysłane przez leks 17
Kondziu napisał(a):
> Wszystko co napisano się zgadza, to ostatnia taka ulica w > Szczecinie, dlatego szyny i brukową nawierzchnie należy > wpisać na listę Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. > Odcinek od ul. Sowińskiego do Narutowicza i Narutowicza na > odcinku od Potulickiej do 3-Maja powinien być objęty > ochroną konserwatorską. Wygląd tych ulic od lat 30 XX > wieku nie zmienił się tam co doskonale widać na > zdjęciach. Zatem warto chyba zabiegać o taki zapis by > odtworzono tory w bruku i brukową nawierzchnie, ustawiono > stylizowane słupy. To są ostatnie tory tramwajowe w > klasycznym układzie w bruku. > Rozpocznijmy starania o ustanowienie ul. Potulickiej jako > zabytkowej na części jej długości!
Popieram jeśli nie ma tu żadnej ironii z twojej strony. Obecny projekt zakłada asfaltową nawierzchnie i zapewne ocynkowe słupy. A coś takiego bez wątpienia zeszpeci te ulice. Kostki w Polsce wszyscy się boją, bo rzekomo to hałas i kocie łby. A jedyny problem to po prostu położyć ją tak jak na Ku Słońcu czy Żołnierskiej, w takiej technologii jak to robili Niemcy. A tak na prawdę to nawierzchnia trwalsza i estetyczniejsza.
Cały czas też inną kontrowersyjną sprawą jest linia bliżej Dworca. Być może również o to warto się starać, by część trasy przesunąć.
> Wszystko co napisano się zgadza, to ostatnia taka ulica w > Szczecinie, dlatego szyny i brukową nawierzchnie należy > wpisać na listę Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. > Odcinek od ul. Sowińskiego do Narutowicza i Narutowicza na > odcinku od Potulickiej do 3-Maja powinien być objęty > ochroną konserwatorską. Wygląd tych ulic od lat 30 XX > wieku nie zmienił się tam co doskonale widać na > zdjęciach. Zatem warto chyba zabiegać o taki zapis by > odtworzono tory w bruku i brukową nawierzchnie, ustawiono > stylizowane słupy. To są ostatnie tory tramwajowe w > klasycznym układzie w bruku. > Rozpocznijmy starania o ustanowienie ul. Potulickiej jako > zabytkowej na części jej długości!
Popieram jeśli nie ma tu żadnej ironii z twojej strony. Obecny projekt zakłada asfaltową nawierzchnie i zapewne ocynkowe słupy. A coś takiego bez wątpienia zeszpeci te ulice. Kostki w Polsce wszyscy się boją, bo rzekomo to hałas i kocie łby. A jedyny problem to po prostu położyć ją tak jak na Ku Słońcu czy Żołnierskiej, w takiej technologii jak to robili Niemcy. A tak na prawdę to nawierzchnia trwalsza i estetyczniejsza.
Cały czas też inną kontrowersyjną sprawą jest linia bliżej Dworca. Być może również o to warto się starać, by część trasy przesunąć.