Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Tragiczny stan torów w Szczecinie. A miasta nie stać na...
- Pomóżcie nam. Niech się cała Polska dowie jak Szczecin dba o torowisko tramwajowe na Potulickiej - napisał do nas wzburzony Czytelnik. - Ze względu na ograniczone środki finansowe ul. Potulicka przebudowana będzie w późniejszym terminie - odpowiadają urzędnicy.
wysłane przez mxk
krandy napisał(a):
> ulice trwające do naszych czasów (Autostrada do Goleniowa).
Autostrada miała iść trasą Berlin - Królewiec (dociągnięto ją do Chociwla, odnoga na Goleniów była efektem dodatkowych "rąk do pracy") i chyba nie trzeba Tobie przypominać, czemu miała ona służyć i kosztem ilu ludzkich istnień powstała. Reasumując, wolę partactwo niż powrót organizacji Todt jako "generalnego wykonawcy", KL-ów jako "podwykonawców", a SS-manów jako "inspektorów budowlanych".
> Nie mówię, że my > robimy to nieudolnie, bo nikt chyba poza Polakami nie ma > takiego potencjału i zapału, tylko ktoś musi nimi > przewodzić (kiedyś np. był to Piłsudski). Ale jak wiadomo > Piłsudski nie był robotnikiem budowlanym, a niestety Polacy > nie mają kogoś, kto mógłby im powiedzieć, jak to trzeba > zrobić, by ładnie wyglądało i było funkcjonalne. Mają > wytyczne i tego się trzymają.
Odwiedź Gdynię czy miejscowości i zakłady powstałe w ramach COP i zmienisz trochę zdanie odnośnie polskiej gospodarki okresu II RP (w tym okresu Sanacji).
Parodia historii - idealizujemy Niemców, pomimo że budowali autostrady czy zakłady kosztem ludzkich istnień i w imię zbrodniczej ideologii.
-- "Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
> ulice trwające do naszych czasów (Autostrada do Goleniowa).
Autostrada miała iść trasą Berlin - Królewiec (dociągnięto ją do Chociwla, odnoga na Goleniów była efektem dodatkowych "rąk do pracy") i chyba nie trzeba Tobie przypominać, czemu miała ona służyć i kosztem ilu ludzkich istnień powstała. Reasumując, wolę partactwo niż powrót organizacji Todt jako "generalnego wykonawcy", KL-ów jako "podwykonawców", a SS-manów jako "inspektorów budowlanych".
> Nie mówię, że my > robimy to nieudolnie, bo nikt chyba poza Polakami nie ma > takiego potencjału i zapału, tylko ktoś musi nimi > przewodzić (kiedyś np. był to Piłsudski). Ale jak wiadomo > Piłsudski nie był robotnikiem budowlanym, a niestety Polacy > nie mają kogoś, kto mógłby im powiedzieć, jak to trzeba > zrobić, by ładnie wyglądało i było funkcjonalne. Mają > wytyczne i tego się trzymają.
Odwiedź Gdynię czy miejscowości i zakłady powstałe w ramach COP i zmienisz trochę zdanie odnośnie polskiej gospodarki okresu II RP (w tym okresu Sanacji).
Parodia historii - idealizujemy Niemców, pomimo że budowali autostrady czy zakłady kosztem ludzkich istnień i w imię zbrodniczej ideologii.
-- "Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
"Myślenie nic nie kosztuje. Płaci się za bezmyślność"
Re: Szczeciński blask
· 12 lat temu ·
mxk