Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Przygotowania do zmian
Liczne zmiany w komunikacji autobusowej czekają mieszkańców szczecińskiego prawobrzeża w związku uruchomieniem szybkiego tramwaju. Odpowiedzialni za organizację ruchu w mieście ujawnili wstępną koncepcję nowych rozwiązań.
wysłane przez elewator991
Jaki jest sens przedłużania 56 na Kasztanowe? Przecież w całości pokrywa się z C. Tyle było mówienia przy SST,że pośpiechy będą się pokrywać z tramwajami i trzeba je wyciąć a teraz zupełnie odwrotnie robi się chcąc przedłużyć 56. I to kosztem 77. Ludzie z Załomia i Kasztanowego mogą bezpośrednio dojechać do centrum oraz na Słoneczne, Bukowe. Teraz chce się im to zabrać i w zamian dać możliwość wyboru czym dojechać do centrum. I tak zdecydowana większość będzie jeździć C. Przykładowo, aktualnie 56 odjeżdża z Dąbia Osiedle 2-3 minuty przed C. Do przystanku Emilii Gierczak w 56 wsiada z 10 osób a w C z 40. Nie raz wydziałem jak C jeździ pełny a w 56 razem ze mną kilka osób. Ludzie mają w głębokim poważaniu przesiadki. Skoro takie rozwiązanie jest zupełnie nielogiczne, to tym bardziej nielogiczne jest pozostawienie 56 w aktualnej formie. Mieszkańcy Dąbia do tramwaju na Jaśminowej będą mogli dojechać linią 64 (czas dojazdu jest porównywalny). Wystarczy zwiększyć częstotliwość. I niech nikt nie mówi o Przestrzennej, bo na takie potoki pasażerskie co tam występują, to w zupełności wystarczy linia 54 i 72(jeżeli zostanie zwiększona jej częstotliwość). Linie przejeżdżające przez Przestrzenną często nie zatrzymują się na żadnym przystanku. To tyle ode mnie.
56 na Kasztanowe
· 8 lat temu ·
elewator991