Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Przygotowania do zmian
Liczne zmiany w komunikacji autobusowej czekają mieszkańców szczecińskiego prawobrzeża w związku uruchomieniem szybkiego tramwaju. Odpowiedzialni za organizację ruchu w mieście ujawnili wstępną koncepcję nowych rozwiązań.
wysłane przez elewator991
saturn123 napisał(a):
> elewator991 napisał(a):
> > Jaki jest sens przedłużania 56 na Kasztanowe? Przecież w > > całości pokrywa się z C. > > Nie każdego jest stać, żeby płacić podwójnie, żeby tylko z > Załomia dojechać na Basen Górniczy.
Nie każdego też jest stać, żeby z Dąbia jechać pośpiesznym, a mimo tego zdecydowana większość wybiera pośpiecha. Trochę śmiesznie w przegubowym 56 wyglądają 3 osoby(razem ze mną), jadące na Most Cłowy. Jechałem 56 tylko dlatego, że trafiłem w dziurę w rozkładzie jazdy C wynoszącą 40 minut. I nie była to godzina 5 , czy 21 tylko po 11. Podoba mi się, że coraz częściej 56 obsługiwane jest przez autobusy 12 metrowe, bo po co 18 metrów ma wozić powietrze. Niektórzy nie potrafią zrozumieć, że ludzie nie lubią się przesiadać, preferują podróż bezpośrednią, nawet jeśli bilety są dwa razy droższe. Korzystając z wczorajszej ładnej pogody, popytałem mieszkańców Kasztanowego, czy słyszeli o pomyśle ZDiTM odnośnie 56 i 77. Oczywiście prawie nikt nie wiedział. Po wyjaśnieniu zapytałem się, co o tym rozwiązaniu sądzą. Jedne z łagodniejszych określeń to: oni są chyba nienormalni. Po co dwie linie w tym samym kierunku, oni myślą, że ludzie z prawobrzeża jeżdżą tylko do centrum? Padały też pytania, czy nie może jeździć i 77 i 56. Żeby nie było, że jestem zawsze na NIE, co do pomysłów ZDiTM: podoba mi się, że 79 nie jeździ przez Dąbie, tylko krótszą drogą na Cłowy (tylko ta częstotliwość). Linia okólna 65 i przedłużenie 71 do Kijewa kosztem 84 też jak najbardziej na plus, ale kombinowanie przy 77 to już niekoniecznie.
> elewator991 napisał(a):
> > Jaki jest sens przedłużania 56 na Kasztanowe? Przecież w > > całości pokrywa się z C. > > Nie każdego jest stać, żeby płacić podwójnie, żeby tylko z > Załomia dojechać na Basen Górniczy.
Nie każdego też jest stać, żeby z Dąbia jechać pośpiesznym, a mimo tego zdecydowana większość wybiera pośpiecha. Trochę śmiesznie w przegubowym 56 wyglądają 3 osoby(razem ze mną), jadące na Most Cłowy. Jechałem 56 tylko dlatego, że trafiłem w dziurę w rozkładzie jazdy C wynoszącą 40 minut. I nie była to godzina 5 , czy 21 tylko po 11. Podoba mi się, że coraz częściej 56 obsługiwane jest przez autobusy 12 metrowe, bo po co 18 metrów ma wozić powietrze. Niektórzy nie potrafią zrozumieć, że ludzie nie lubią się przesiadać, preferują podróż bezpośrednią, nawet jeśli bilety są dwa razy droższe. Korzystając z wczorajszej ładnej pogody, popytałem mieszkańców Kasztanowego, czy słyszeli o pomyśle ZDiTM odnośnie 56 i 77. Oczywiście prawie nikt nie wiedział. Po wyjaśnieniu zapytałem się, co o tym rozwiązaniu sądzą. Jedne z łagodniejszych określeń to: oni są chyba nienormalni. Po co dwie linie w tym samym kierunku, oni myślą, że ludzie z prawobrzeża jeżdżą tylko do centrum? Padały też pytania, czy nie może jeździć i 77 i 56. Żeby nie było, że jestem zawsze na NIE, co do pomysłów ZDiTM: podoba mi się, że 79 nie jeździ przez Dąbie, tylko krótszą drogą na Cłowy (tylko ta częstotliwość). Linia okólna 65 i przedłużenie 71 do Kijewa kosztem 84 też jak najbardziej na plus, ale kombinowanie przy 77 to już niekoniecznie.
Re: 56 na Kasztanowe
· 8 lat temu ·
elewator991