Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Przygotowania do zmian
Liczne zmiany w komunikacji autobusowej czekają mieszkańców szczecińskiego prawobrzeża w związku uruchomieniem szybkiego tramwaju. Odpowiedzialni za organizację ruchu w mieście ujawnili wstępną koncepcję nowych rozwiązań.
Tatra108 napisał(a):
> Przerażające jest to, że z roku na rok jest coraz gorzej.
Wydłużenie 87, uruchomienie 86, dogęszczenie 59, a w zamian skrócenie A. Ocenę pozostawiam czytelnikom. A co do 55 i 64, to nie ma słowa o bardzo istotnej rzeczy jaką jest częstotliwość kursowania. Jeśli 64 po zmianach będzie jeździć co 10 minut, to gdzie jest pogorszenie? Bo teraz koordynacja 55 i 64 jest tylko w założeniu, a gdy przeanalizować rozkłady jazdy obu linii, to okazuje się, że jeszcze daleko do regularności kursów na odcinku Zdroje - Klucz. Nie ukrywam, że ja wolę jedną linię często kursującą niż dwie kursujące stadem.
-- Prędzej się doczekałem syna niż nowej trasy tramwajowej w Szczecinie.
> Przerażające jest to, że z roku na rok jest coraz gorzej.
Wydłużenie 87, uruchomienie 86, dogęszczenie 59, a w zamian skrócenie A. Ocenę pozostawiam czytelnikom. A co do 55 i 64, to nie ma słowa o bardzo istotnej rzeczy jaką jest częstotliwość kursowania. Jeśli 64 po zmianach będzie jeździć co 10 minut, to gdzie jest pogorszenie? Bo teraz koordynacja 55 i 64 jest tylko w założeniu, a gdy przeanalizować rozkłady jazdy obu linii, to okazuje się, że jeszcze daleko do regularności kursów na odcinku Zdroje - Klucz. Nie ukrywam, że ja wolę jedną linię często kursującą niż dwie kursujące stadem.
-- Prędzej się doczekałem syna niż nowej trasy tramwajowej w Szczecinie.