Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Przygotowania do zmian
Liczne zmiany w komunikacji autobusowej czekają mieszkańców szczecińskiego prawobrzeża w związku uruchomieniem szybkiego tramwaju. Odpowiedzialni za organizację ruchu w mieście ujawnili wstępną koncepcję nowych rozwiązań.
wysłane przez Jasiek 36
t105n napisał(a):
> Moim zdaniem za rzadko 65/95 - co najmniej 10 minut w szczycie i 15 > poza szczytem - to będą główne linie obsługujące dość duże > Osiedle Bukowe. > Pośpiechy w szczycie za często - nie więcej niż co 15 minut - w > końcu zakładamy, że część ludzi przesiądzie się na tramwaj.
Częstotliwość to tylko przykładową podałem, bo oprócz linii 66, 71/91 i 84 nie liczyłem obiegu. Co prawda linia 84 mogłaby jeździć co 30 i 60 minut, ale wtedy nie pasowałaby do linii 91. Bardziej chodziło mi o pokazanie tras według zmodyfikowanego pomysłu użytkownika Błażej. Częstotliwość i przystanki do ustalenia. :)
> Moim zdaniem za rzadko 65/95 - co najmniej 10 minut w szczycie i 15 > poza szczytem - to będą główne linie obsługujące dość duże > Osiedle Bukowe. > Pośpiechy w szczycie za często - nie więcej niż co 15 minut - w > końcu zakładamy, że część ludzi przesiądzie się na tramwaj.
Częstotliwość to tylko przykładową podałem, bo oprócz linii 66, 71/91 i 84 nie liczyłem obiegu. Co prawda linia 84 mogłaby jeździć co 30 i 60 minut, ale wtedy nie pasowałaby do linii 91. Bardziej chodziło mi o pokazanie tras według zmodyfikowanego pomysłu użytkownika Błażej. Częstotliwość i przystanki do ustalenia. :)