Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Uruchomienie SST i inne zmiany
W związku z zakończeniem sezonu wakacyjno-urlopowego oraz oddaniem do użytku torowiska tramwajowego w ciągu ulic Energetyków i Gdańskiej, pętli autobusowo-tramwajowej "Basen Górniczy", a także I etapu trasy Szczecińskiego Szybkiego Tramwaju, od 29 i 31 sierpnia oraz 1 września nastąpią zmiany w kursowaniu linii tramwajowych i autobusowych.
wysłane przez 333Wojtas333 15
Jasiek napisał(a):
> 1. Rondo Ułanów Podolskich - dla tego kto to wymyślił > należy się order naczelnego patrioty. Po pierwsze jak pisał > użytkownik Tatra108, nazwa jest za długa, a więc będzie w > dwuwierszu. A chyba Radny Matias ma okulary i wie co to > oznacza. Ach zapomniałem jeździ samochodem. Po drugie nazwa > Zdroje Krzyżówka była już utarta w pamięci > społeczeństwa. A po trzecie brawa dla urzędników > zatwierdzających właśnie to, którzy nie mają pojęcia o > tym czym się zajmują, i właśnie zdjęli dla widzimisię > Radnego charakterystyczną nazwę węzła przesiadkowego. > Jednocześnie zostawiają bez ładu i składu inne nazwy > przystanków np. trzy razy Klęskowo i raz nagle Klęskowo I. A > gdzie to jest? > Albo Unikon, który już dawno nie istnieje. Albo nazwa > Kablowa, choć zgodnie z innymi nazwami powinno być Załom > Dworzec. A co do Pana radnego, to proponuję zmienić nazwę > ronda, na Rondo Ułanów Matiasa, aby wszyscy wiedzieli, komu > zawdzięczają taką nazwę przystanku.
To co RM ostatnio wyprawia nie powinno już nikogo dziwić.
> 3. Linia 79 na trasie Zdroje Krzyżówka - Jezierzyce - czyli > skomplikowanie życia pasażerom, którzy teraz jadąc od > miasta będą musieli strzelać. Co pierwsze odjedzie 72 czy 79 > i gdzie tu wysiąść. A przesiadka powinna być w jednym > miejscu.
Też uważam, że jeżeli ciągnąć jakąś linię ze Zdrojów do Basenu Górniczego to właśnie 79, po to aby wygodniej byłoby przesiąść się na 72 lub 79 jadąc do Płoni. Natomiast do Krzyżówki można skrócić 73, wówczas kursowałaby na trasie BG - Rondo Ułanów Podolskich, i w ten sposób do innego wykorzystania jest 93.
> 4. Linia 72 i czas postoju 1 - 2 min. na Śmierdnicy przy > przejeździe kolejowym na Pomorskiej oznacza spóźnienia, o > yeah!
Zastanawiam się, czy w przypadku takich linii jak 72 i 73 można umieszczać na rozkładach informacje o uzasadnionych możliwościach spóźnień do iluś tam minut. Niby mała błachostka, a przynajmniej mogło by oszczędzić nerwów co niektórym pasażerom.
> 5. Linia 54 i 84 - nie rozumiem tego, dlaczego w soboty i > niedziele na linii 54 są dwie brygady niskopodłogowe, a na > linii 84 jedna. Skoro to linia 84 jest bardziej przydatna > pasażerom szpitala w Zdrojach?
Dosyć kłopotliwa sprawa z tymi liniami, ale zakładając, że mieszkam na Kijewie to wolałbym jeździć 54, ze względu na czas przejazdu. Warto pomyśleć o puszczeniu drugiej linii przez Mączną w niedalekiej przyszłości, gdy szpital na ul. Św. Wojciecha całkowicie przeniesie się do Zdrojów, to może przy okazji jakoś ten problem się rozwiąże.
> 6. Linia D i E - co 24 minuty. Dlaczego? Skoro pasażerom z > Bukowego czy Majowego i Słonecznego okolic pętli nie pomoże > SST. A w zamian za ich autobusy pospieszne funduje się im > rozdmuchaną komunikację w postaci linii zwykłych, czyli > przesiadkowych. Linie D i E też będą przecież dowozić do > tramwajów.
Skoro padł temat pospiesznych to dlaczego A nie może mieć końcowego wspólnie z 58 i 59? Obecny końcowy to tylko generator opóźnień zmuszając autobusy do zawracania na Rodła, a w godzinach szczytu jest to kilka minut w plecy. Nieładnie :P
> 1. Rondo Ułanów Podolskich - dla tego kto to wymyślił > należy się order naczelnego patrioty. Po pierwsze jak pisał > użytkownik Tatra108, nazwa jest za długa, a więc będzie w > dwuwierszu. A chyba Radny Matias ma okulary i wie co to > oznacza. Ach zapomniałem jeździ samochodem. Po drugie nazwa > Zdroje Krzyżówka była już utarta w pamięci > społeczeństwa. A po trzecie brawa dla urzędników > zatwierdzających właśnie to, którzy nie mają pojęcia o > tym czym się zajmują, i właśnie zdjęli dla widzimisię > Radnego charakterystyczną nazwę węzła przesiadkowego. > Jednocześnie zostawiają bez ładu i składu inne nazwy > przystanków np. trzy razy Klęskowo i raz nagle Klęskowo I. A > gdzie to jest? > Albo Unikon, który już dawno nie istnieje. Albo nazwa > Kablowa, choć zgodnie z innymi nazwami powinno być Załom > Dworzec. A co do Pana radnego, to proponuję zmienić nazwę > ronda, na Rondo Ułanów Matiasa, aby wszyscy wiedzieli, komu > zawdzięczają taką nazwę przystanku.
To co RM ostatnio wyprawia nie powinno już nikogo dziwić.
> 3. Linia 79 na trasie Zdroje Krzyżówka - Jezierzyce - czyli > skomplikowanie życia pasażerom, którzy teraz jadąc od > miasta będą musieli strzelać. Co pierwsze odjedzie 72 czy 79 > i gdzie tu wysiąść. A przesiadka powinna być w jednym > miejscu.
Też uważam, że jeżeli ciągnąć jakąś linię ze Zdrojów do Basenu Górniczego to właśnie 79, po to aby wygodniej byłoby przesiąść się na 72 lub 79 jadąc do Płoni. Natomiast do Krzyżówki można skrócić 73, wówczas kursowałaby na trasie BG - Rondo Ułanów Podolskich, i w ten sposób do innego wykorzystania jest 93.
> 4. Linia 72 i czas postoju 1 - 2 min. na Śmierdnicy przy > przejeździe kolejowym na Pomorskiej oznacza spóźnienia, o > yeah!
Zastanawiam się, czy w przypadku takich linii jak 72 i 73 można umieszczać na rozkładach informacje o uzasadnionych możliwościach spóźnień do iluś tam minut. Niby mała błachostka, a przynajmniej mogło by oszczędzić nerwów co niektórym pasażerom.
> 5. Linia 54 i 84 - nie rozumiem tego, dlaczego w soboty i > niedziele na linii 54 są dwie brygady niskopodłogowe, a na > linii 84 jedna. Skoro to linia 84 jest bardziej przydatna > pasażerom szpitala w Zdrojach?
Dosyć kłopotliwa sprawa z tymi liniami, ale zakładając, że mieszkam na Kijewie to wolałbym jeździć 54, ze względu na czas przejazdu. Warto pomyśleć o puszczeniu drugiej linii przez Mączną w niedalekiej przyszłości, gdy szpital na ul. Św. Wojciecha całkowicie przeniesie się do Zdrojów, to może przy okazji jakoś ten problem się rozwiąże.
> 6. Linia D i E - co 24 minuty. Dlaczego? Skoro pasażerom z > Bukowego czy Majowego i Słonecznego okolic pętli nie pomoże > SST. A w zamian za ich autobusy pospieszne funduje się im > rozdmuchaną komunikację w postaci linii zwykłych, czyli > przesiadkowych. Linie D i E też będą przecież dowozić do > tramwajów.
Skoro padł temat pospiesznych to dlaczego A nie może mieć końcowego wspólnie z 58 i 59? Obecny końcowy to tylko generator opóźnień zmuszając autobusy do zawracania na Rodła, a w godzinach szczytu jest to kilka minut w plecy. Nieładnie :P
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.