Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Grudniowe zmiany na liniach autobusowych
wysłane przez Mareczek 5
Jasiek napisał(a):
> Powiedzmy tak, że np. jak to określił kolega Mareczek w > przypadku żwawej jazdy kierowca autobusu linii x np. wchodzi nim > szybko w łuki i upada pasażer łamiąc sobie rękę.
I właśnie na tym polega żwawa jazda, że jest żwawa ale bezpieczna. W zatoczki wjeżdża się 10-20 km/h, w łuk tak jak powinno, ale jeżeli jest prosta na 3 kilometry, na dodatek wydzielonego bus-pasa, to dzida, bo co tutaj oszczędzać? Właśnie kierowcy MPK w Krakowie tak fajnie jeżdżą że nie fruwasz po całym autobusie, ale jak się jedzie, to się jedzie, a nie odpuszcza gaz przy 40 km/h. Sorry, autobus miejski to nie Autosan H9, gdzie na 3 mln przebiegu 900 tys km jest na luzie...
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
> Powiedzmy tak, że np. jak to określił kolega Mareczek w > przypadku żwawej jazdy kierowca autobusu linii x np. wchodzi nim > szybko w łuki i upada pasażer łamiąc sobie rękę.
I właśnie na tym polega żwawa jazda, że jest żwawa ale bezpieczna. W zatoczki wjeżdża się 10-20 km/h, w łuk tak jak powinno, ale jeżeli jest prosta na 3 kilometry, na dodatek wydzielonego bus-pasa, to dzida, bo co tutaj oszczędzać? Właśnie kierowcy MPK w Krakowie tak fajnie jeżdżą że nie fruwasz po całym autobusie, ale jak się jedzie, to się jedzie, a nie odpuszcza gaz przy 40 km/h. Sorry, autobus miejski to nie Autosan H9, gdzie na 3 mln przebiegu 900 tys km jest na luzie...
-- Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Intergalactic Proton Powered Electrical Tentacled Advertising Droids
Post został wyedytowany przez autora.
Post został wyedytowany przez administratora lub moderatora.