Forum
Możliwość pisania na forum dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników.
Nowe linie 90 i 95
wysłane przez MlodyS53 78
Podczas skrętu musiałyby poczekać ciut dłużej, aż z przeciwka będzie wolne, bo inaczej się nie wyrobią, ale na upartego dałyby radę, lecz z tym podjazdem miałbym obawy. 18-metrowy waży 10t. więcej niż 12 metrowy. Pamiętam sytuację jak 529 jadąc ulicą Piekary pod górę miał jednej zimowej nocy problem z podjazdem, był to Solaris Urbino 10, a waży on prawie połowę mniej niż 12 metrowy. Do tego dochodzi też zjazd, a tuż po zakończeniu zjazdu jest skrzyżowanie, co jest dość niebezpieczne. Górka na Kusocińskiego jest trochę łagodniejsza niż ta na Piekarach, ale swój % też ma, a jak właśnie wspomniałeś słynny filmik, to z autobusem mogłoby być nieciekawie. Teoretycznie dużo autobusów w mieście pokonuje strome wzniesienia na swoich trasach i im się to udaje, więc jeśli byłoby bardzo dobrze posypane i robione to na bieżąco, to może i coś by z tego było.
Mniejsza waga nie równa się lepsza przyczepność.
Jeżeli miałyby być przegubowe 61 i 81, to wtedy Piekary odpadają, bo na łuku przy wieżowcach przegubowy się nie wyrobi i zostaje trasa tylko przez Kusocińskiego, ale wtedy rozdzielić je tak jak wyżej napisałem, jeden w lewo na Głowackiego bądź prosto w Kusocińskiego obsługując Plac Dziecka i w dół w Kopernika, a drugi w prawo w Sowińskiego i w lewo w Potulicką dając możliwość przesiadki na tramwaje.
Kto Ci nagadał że się nie wyrobi?
Na tym forum piszę o swoich zainteresowaniach, nie o pracy.