Forum
Powrót 803 & 115
W niedzielę na 10/1 kursował wagon 120NaS 803. Był to jego pierwszy wyjazd liniowy od 4 miesięcy (ostatni dzień w ruchu – 31 marca br.). W trakcie swojej nieobecności pojazd przeszedł prace konserwacyjne i lakiernicze w warsztatach remontowych, otrzymał też nowe piktogramy. W tym samym dniu powróciła także do ruchu Tatra KT4Dt 115. W tym przypadku nieobecność trwała 3,5 miesiąca. Po kilku godzinach zjechała ona jednak z usterką do zajezdni Pogodno.
wysłane przez Pepe 235
Jeżeli nie ma z tym problemu co najmniej od 12 lat to skąd w takim razie wziął się argument przeciwko modernizacji katówek z wstawieniem niskiego członu, który był tu wielokrotnie przytaczany kilka lat temu?
Miałeś (a nawet jeszcze masz) określoną pulę pieniędzy powiedzmy na 50 wagonów KT4Dt. Jeśli wstawisz wstawkę będziesz mógł zrealizować 30 pojazdów bo wstawka i osprzęt kosztuje, a z pozostałymi 20 będziesz się babrał przez kolejne lata szukając i płacąc kokosy za części. Jakie rozwiązanie wybierzesz?
Wiem co napiszesz - wstawki, ale to tylko spółka i tam liczy się chłodna kalkulacja.
A jeśli chodzi o same warsztaty to tory do długich wagonów, jak sam napisałem są ograniczone. Robiłbyś dwa wagony jednocześnie, a gdzie bieżące naprawy? Miejsce na nie zniknęło.