Forum
Na Wyszyńskiego autobusem po torowisku
wysłane przez 333Wojtas333 15
wysłane przez Jasiek 36
> Przepraszam bardzo, a linia E?
A linia E pojedzie po staremu, bo domyślam się że za Bramą Portową nie ma jak zjechać.
wysłane przez pioko17 38
> A linia E pojedzie po staremu, bo domyślam się że za Bramą > Portową nie ma jak zjechać.
Ale można zjechać za Wyszyńskiego.
wysłane przez Jasiek 36
> Ale można zjechać za Wyszyńskiego.
No fakt, to nie wiem. Może E zlikwidowali, z braku pieniędzy. :D
wysłane przez 333Wojtas333 15
> No fakt, to nie wiem. Może E zlikwidowali, z braku pieniędzy. :D
Może zwykłe niedopatrzenie i E tam pojedzie, a jak nie... To kierowcy samochodów nadal będą mieć pretensje, że autobus mimo istnienia PATu wymusza pierwszeństwo.
wysłane przez stoch
> Może zwykłe niedopatrzenie i E tam pojedzie, a jak nie... To > kierowcy samochodów nadal będą mieć pretensje, że autobus mimo > istnienia PATu wymusza pierwszeństwo.
Tak czy siak będą mieć pretensje, bo 52 i 76 nadal będą stawać w zatoce.
wysłane przez 333Wojtas333 15
> pioko17 napisał(a):
> > Ale można zjechać za Wyszyńskiego. > > No fakt, to nie wiem. Może E zlikwidowali, z braku pieniędzy. :D
Na PAT zauważyłem, że jednak powiesili tabliczkę przystankową E.
wysłane przez Luke_Police 163
> A linia E pojedzie po staremu, bo domyślam się że za Bramą > Portową nie ma jak zjechać.
Pewnie chodzi o to, że linie, które przez Bramę Portową jadą prosto, nie będą ruszane ze swoich przystanków. Dopiero po przebudowie placu Zwycięstwa po tram-bus-pasach pojadą 61, 75, 81 i E. Aczkolwiek moim zdaniem linię E mogliby wpuścić na przystanek tramwajowy od razu, chociażby dlatego, aby nie przyczyniała się do utrudnień związanych ze zjazdem autobusu z lewego pasa ruchu na wysepkę przystankową po prawej stronie. Po takiej zmianie "problemowe" pozostaną wciąż autobusy 52, 76, oraz PKS i (auto)busy prywatne. Moim zdaniem całe to skrzyżowanie i przystanki należałoby w jakiś rozsądny sposób przebudować.
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
Technik serwisu :)
wysłane przez Jasiek 36
> Po takiej zmianie "problemowe" pozostaną wciąż autobusy 52, > 76, oraz PKS i (auto)busy prywatne. Moim zdaniem całe to > skrzyżowanie i przystanki należałoby w jakiś rozsądny > sposób przebudować.
No kierowcy PKS-ów, 52 i 76 korzystający z buspasa będą mieli nie lada gradkę, jak rok szkolny się zacznie.
wysłane przez Luke_Police 163
> No kierowcy PKS-ów, 52 i 76 korzystający z buspasa będą mieli > nie lada gradkę, jak rok szkolny się zacznie.
Niektórzy przewoźnicy już od kilku lat jeżdżą stale przez Trasę Zamkową. Na pewno są wśród nich "busiarze": Emilbus, Fedeńczak i chyba Waw-Mar. Czasami też z Trasy Zamkowej korzysta Paan-Bus.
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
Technik serwisu :)
wysłane przez PiotrSzczecin
> Niektórzy przewoźnicy już od kilku lat jeżdżą stale przez > Trasę Zamkową. Na pewno są wśród nich "busiarze": Emilbus, > Fedeńczak i chyba Waw-Mar. Czasami też z Trasy Zamkowej korzysta > Paan-Bus.
Z busiarzy to głównie tamtędy jeżdżą kursy ze i do Świnoujścia oraz Stargardu, na inne trasy to przez Most Długi.
wysłane przez Moderator 0
> nie lada gradkę
Co takiego?
moderator@mkm.szczecin.pl
wysłane przez Jasiek 36
> Co takiego?
No tak gratkę, mój błąd.
wysłane przez t105n 49
> Pewnie chodzi o to, że linie, które przez Bramę Portową jadą > prosto, nie będą ruszane ze swoich przystanków. Dopiero po > przebudowie placu Zwycięstwa po tram-bus-pasach pojadą 61, 75, > 81 i E.
Nie rozumiem w czym problem, przecież za Bramą Portową jest swobodny zjazd na jezdnię.
-- Pesymista widzi tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi pociąg, maszynista widzi trzech idiotów na torach...
wysłane przez 333Wojtas333 15
> Nie rozumiem w czym problem, przecież za Bramą Portową jest > swobodny zjazd na jezdnię.
Mniejsza o sam zjazd na Bramie, lecz za Wyszyńskiego - nie widzę żadnych przeciwskazań.
wysłane przez PiotrSzczecin
> Nie rozumiem w czym problem, przecież za Bramą Portową jest > swobodny zjazd na jezdnię.
Wymusiło by to dodatkowy cykl lub więcej czasu dla zjeżdżających autobusów z PAT-a, gdyż obecnie jakby to czyniły mogło by dochodzić do wymuszeń na samym skrzyżowaniu.
wysłane przez lhb178 19
> Pewnie chodzi o to, że linie, które przez Bramę Portową jadą > prosto, nie będą ruszane ze swoich przystanków. Dopiero po > przebudowie placu Zwycięstwa po tram-bus-pasach pojadą 61, 75, > 81 i E.
Po czym kolejka, a właściwie korek (skoro 25 samochodów z 40 osobami to korek, to 1 tramwaj z 80 tym bardziej) na PAT będzie dłuższy niż na jezdni...
-- "Wystarczy jeden pieszy i setki, a nawet tysiące samochodów stają" - TVP Szczecin o ul. Gdańskiej
wysłane przez who
720+701 i #1410 - moje ulubione pojazdy w Szczecińskiej KM
wysłane przez Luke_Police 163
> Witam. > Czy Autobusy A, B, C (od Września D i E) zatrzymują się na przystanku > tramwajowym Wyszyńskiego od strony Bramy? Bo wczoraj > widziałem tabliczki rozkładowe na starym przystanku.
Nie. Jadąc w kierunku prawobrzeża autobusy zatrzymują się na przystanku autobusowym, nie tramwajowym.
-- Na tym forum nie piszę o mojej pracy. Tu rozmawiam o moich zainteresowaniach.
Technik serwisu :)
wysłane przez pioko17 38
wysłane przez Tatra108 10
MPK Olsztyn - zbieranie pasażerów przy kabinie to nasza pasja